HP lanceert krachtigste Spectre tot nu toe

03 JANUARI 2017, AMSTELVEEN
Spectre x360 beschikt over 15,6" inch (39,6 cm) diagonaal 4K- display en haarscherpe graphics voor de ontwerpers.

Amstelveen, 3 januari 2016 - Met het succes van het 13,3 inch-model van de HP Spectre, breidt HP het Spectre-portfolio uit met de tweede generatie Spectre x360 van 15,6 inch. Deze Spectre is direct de meest krachtige in het Spectre-portfolio. Een grotere batterij zorgt voor een duur van 12 uur en 45 minuten tijdens het voeden van een micro-edge 4K-display. Deze levensduur komt dicht bij de levensduur van het Full HD-model dat vorig jaar is gelanceerd. De nieuwe HP Spectre x360 is voorzien van de nieuwste Intel® Core™ processoren, high-performance NVIDIA GeForce 940MX graphics, en voegt een IR-camera voor Windows Hello toe, evenals twee nieuwe front-facing speakers die vakkundig getuned zijn door Bang & Olufsen voor een geweldige audio-ervaring.

Prijzen en Beschikbaarheid

De HP Spectre x360 15.6 inch is per februari 2017 in EMEA beschikbaar voor €1.999.

Aanvullende informatie is hier beschikbaar.