HP Inc. lanceert krachtige pc-innovaties op CES 2017

Geïnspireerd op klanten: nieuwe zakelijke convertible pc, vernieuwde Spectre x360, curved gaming display en volgende generatie Sprout door HP

04 JANUARI 2017, AMSTELVEEN
Highlights: • EliteBook x360, 's werelds dunste zakelijke convertible¹, biedt lange batterijduur, samenwerking en veiligheid. • Spectre x360 beschikt over 15,6 inch (39,6 cm) 4K-display² en haarscherpe graphics voor de ontwerpers. • ENVY Curved All-in-One 34, 's werelds meest uitgebreide curved All-in-One, met nieuw geïntegreerd sound bar design. • Sprout Pro door HP, 's werelds eerste immersieve PC, krijgt een grote hardware- en software-redesign om HP's Blended Reality 3D-ervaringen te kunnen leveren. • OMEN X 35 Curved Display levert een meeslepende game-ervaring met NVIDIA® G-Sync™ technologie.

Op CES 2017, kondigt HP Inc. vandaag nieuwe pc-innovaties aan, die de manier waarop men pc’s gebruikt zal veranderen.

"HP is het afgelopen jaar druk bezig geweest met innovatie en dit momentum wordt meegenomen in de grote ontwikkelingen binnen ons pc-portfolio, dat zowel voor de zakelijke markt als de consumentenmarkt fantastische klantervaringen biedt", aldus Ron Coughlin, voorzitter, Personal Systems, HP Inc. "Door voortdurend te zoeken naar inzichten van klanten zijn we de manier waarop we onze computerervaringen ontwerpen en aanbieden aan het veranderen.”

De premium pc’s van HP worden ontworpen om de verwachtingen van klanten te overtreffen, zowel voor werk, als voor thuis of onderweg.

HP EliteBook x360

De HP EliteBook x360 is 's werelds dunste zakelijke convertible¹, die het krachtige dunne en lichte design van de HP Spectre combineert met de samenwerkingsmogelijkheden van de HP EliteBook Folio en HP’s Elite enterprise veiligheid en duurzaamheid. Het beschikt over 's werelds langste batterijduur voor convertibles³: tot wel 16 uur en 30 minuten⁴. De geïntegreerde samenwerkingsmogelijkheden verhogen de productiviteit en brengen nieuw leven in meetings, met met speciale conferentieopties, krachtige audio, een optioneel 13.3 inch 4K UHD-display² met Windows Hello⁵ en penondersteuning. Als onderdeel van de HP Elite-familie, 's werelds meest gebruiksvriendelijke en veilige pc's, bevat de zakelijke convertible de nieuwste innovaties zoals HP Sure Start Gen3, 's werelds enige zelfhelende BIOS met run-time geheugen (SMM) bescherming. Het beschermt ook de werkplek van de toekomst met HP WorkWise, de meest geavanceerde Smartphone App voor pc-beheer en de eerste app die Tamper Protection¹⁰ biedt.

HP Spectre x360

Met het succes van het 13,3 inch-model van de HP Spectre, breidt HP het Spectre-portfolio uit met de tweede generatie Spectre x360 van 15,6 inch. Deze Spectre is direct de meest krachtige in het Spectre-portfolio. Een grotere batterij zorgt voor een duur van 12 uur en 45 minuten⁴ tijdens het voeden van een micro-edge 4K-display². Deze levensduur komt dicht bij de levensduur van het Full HD-model dat vorig jaar is gelanceerd. De nieuwe HP Spectre x360 is voorzien van de nieuwste Intel® Core™ processoren¹¹, high-performance NVIDIA GeForce 940MX graphics, en voegt een IR-camera voor Windows Hello⁵ toe, evenals twee nieuwe front-facing speakers die vakkundig getuned zijn door Bang & Olufsen voor een geweldige audio-ervaring.

HP ENVY Curved All-in-One 34

De nieuwe editie van HP's bekroonde en 's werelds breedste curved All-in-One¹² (AiO), voegt nu meer rekenkracht toe voor rijke mediaervaringen. De nieuwe curved AiO is voorzien van een 34 inch Technicolor Color Certified Ultra WQHD micro-edge display¹³, die zweeft boven een geïntegreerde sound bar. De sound bar bevat vier speakers en is getuned door Bang & Olufsen. Voor gebruik in de avond kan het beeldscherm gemakkelijk overschakelen naar een speciale modus met minder blauw licht, voor meer oogcomfort en een betere nachtrust.

Sprout Pro door HP

De nieuwe Sprout Pro door HP, de tweede generatie immersieve pc, is voorzien van een volledig nieuw design met een 2.2mm dikke 20-point Touch Mat display met een hogere, bijna 1080p geprojecteerde resolutie¹⁴. De geavanceerde technologieën en nieuwe functies ondersteunen gebruikers op het gebied van onderwijs, retail en productie om zeer visuele content en interactieve ervaringen te creëren door het mengen van de fysieke en digitale werelden. Deze generatie maakt de wisselwerking met Windows 10 Pro gemakkelijker en de gestroomlijnde software geeft toegang tot de Sprout’s belangrijkste functies, waaronder snellere 2D-scanning en voor de eerste keer 3D-scanning met hoge precisie. Een Active Pen is inbegrepen voor drukgevoelige digitale inkt voor annotatie en design. De nieuwe Sprout Pro door HP heeft nu ook een Intel® Core ™ i7 processor¹¹, 512 GB SSHD-opslag, 16GB DD4-2400 geheugen, NVIDIA® GeForce® GTX 960m graphics voor snellere 3D-scanning¹⁴.

OMEN X 35 Curved Display

OMEN X door HP, dat voor het eerst in augustus werd gelanceerd, brengt gamers nu dichter bij hun virtuele werelden met het nieuwe OMEN X 35 Curved Display. Als eerste OMEN display met NVIDIA® G-Sync™-technologie waarmee haperen en lag nooit een probleem zal zijn, biedt de display hogere refresh rates die zorgen voor een meer natuurlijke, realistische en true-to-life game-ervaring. De laatste toevoeging van een 35 inch curved display aan de OMEN line-up voegt een geheel nieuw niveau van excitement toe voor gamers die vijanden op het slagveld te lijf gaan of de concurrentie voorbij manoeuvreren op het circuit.

Prijzen en Beschikbaarheid14

• HP EliteBook x360 is naar verwachting vanaf medio februari 2017 in EMEA beschikbaar voor €1.099.
  • De HP Spectre x360 15.6 inch is per februari 2017 in EMEA beschikbaar voor €1.999.
  • De HP ENVY Curved All-in-One 34 is per februari 2017 in EMEA beschikbaar voor €2.499.
  • De OMEN X 35 Curved Display is naar verwachting vanaf mei 2017 in EMEA beschikbaar voor € 1.299 (onder voorbehoud).
  • De HP Sprout Pro is per maart 2017 beschikbaar in geselecteerde EMEA-landen.

Over HP