HP Inc. geeft kantoren een krachtige make-over met nieuwe desktops en AiO’s

Het bedrijf vernieuwt hedendaagse kantoren met HP EliteDesks en HP EliteOne AiO’s en bundelt de technologie met ongekende veiligheid

07 MAART 2017, AMSTELVEEN
HP kondigt vandaag nieuwe commerciële desktops en all-in ones (AiO’s) aan, als onderdeel van ‘s werelds veiligste en meest gebruiksvriendelijke pc -portfolio.

HP kondigt vandaag nieuwe commerciële desktops en all-in ones (AiO’s) aan, als onderdeel van ‘s werelds veiligste en meest gebruiksvriendelijke pc[1]-portfolio. De nieuwe HP Elite desktops en AiO’s bundelen krachtige prestaties en veelzijdig design, waarmee HP zijn leidende positie op het gebied van veiligheid verder verstevigt. Zo ziet de technologie er niet alleen goed uit, maar houdt het de devices, data en persoonlijke gegevens van medewerkers bovenal veilig.

Desktops en AiO’s vertegenwoordigen bijna de helft van alle verkochte commerciële pc’s[2], dat maakt het essentiële apparatuur voor bedrijven en andere organisaties. Daarom heeft HP de nieuwe HP EliteDesk 800 series desktops en de HP EliteOne 800 AiO uitgerust met een scala aan innovatieve functies, waaronder:

• De opnieuw ontworpen EliteOne 800 G3 All-in One is de eerste commerciële AiO met dual-facing camera’s[3]. Tevens is het de eerste commerciële AiO met een niet-spiegelend touchscreen[4]. Dat maakt de AiO bij uitstek geschikt voor interactie met klanten en eenvoudige samenwerking.
  • De vernieuwde HP EliteDesk 800 G3 Tower is ’s werelds krachtigste commerciële desktop[5], ‘s werelds meest configureerbare[6] en ’s werelds eerste VR-gecertificeerde commerciële computer[7]. Perfect voor bedrijven die hun technologie future-proof willen maken en state-of-the-art functionaliteiten vereisen.
  • Het kleinere broertje – de HP EliteDesk 800 G3 Desktop Mini – is ‘s werelds kleinste businessclass desktop[8], tevens is het HP’s meest duurzame ultrakleine form factor businessclass desktop[9], ideaal voor klanten die de desktop achter het scherm willen verbergen, of zo min mogelijk plek in beslag willen nemen.
  • Het bewijs dat lengte er niet toe doet is de HP EliteDesk 800 G3 Desktop Mini 65w, ook wel de mini-desktop on steroids. Als kleinste, krachtigste businessclass desktop is dit de titelhouder[10]. Zijn kleine formaat, maar grootse prestaties zijn ideaal voor klanten met weinig ruimte, maar veel productiviteit.

De werkende millenial werkt het liefst op inspirerende en sexy apparaten die bovendien een creatieve, open uitwisseling van ideeën mogelijk maken. Werkgevers vereisen daarbij technologie die qua uitstraling past in hun moderne kantoren, maar ook een garantie is voor veiligheid van bestanden en productiviteit van de werknemer”, zegt Benoit Bonnafy, vice president, Business Personal Systems EMEA, HP Inc. De nieuwe series van Elite desktops en AiO’s vertegenwoordigen de visie van een bedrijf en combineren deze met de wensen van de werknemers door middel van het prachtige ontwerp en de nieuwe kenmerken op het gebied van veiligheid. Hierdoor past het perfect in elke werkomgeving.

Meer dan 100 miljoen commerciële desktops die op dit moment in gebruik zijn, zijn meer dan vier jaar oud[11]. Hierdoor zijn organisaties kwetsbaar voor het – met 200 procent – toenemende aantal aanvallen[12], gericht op apparaten van eindgebruikers. Tevens zijn de oude apparaten niet krachtig genoeg en even energiezuinig als de apparaten van vandaag. Wanneer een bedrijf upgrade naar de nieuwe EliteDesk 800 series desktops en de EliteOne 800 AiO, profiteren ze van ingebouwde veiligheidssystemen, inclusief ’s werelds eerste zelfherstellende BIOS-level bescherming met SureStart Gen3 with Runtime Intrusion Detection[13] en de recent aangekondigde HP-Workwise, de eerste smartphone-app voor PC Tamper Detection[14].

Prijs en Beschikbaarheid[15]

De Elitedesk 800 G3 series – inclusief de Tower, Small Form Factor (SFF) en minidesktop – is vanaf nu verkrijgbaar voor een startprijs van €789. The EliteOne 800 G3 is vanaf nu verkrijgbaar voor een startprijs van €999. Voor meer informatie over HP Elite pc’s, bezoek www.hp.com/go/elite

[1] Based on HP’s unique and comprehensive security capabilities at no additional cost and HP Manageability Integration Kit’s management of every aspect of a PC including hardware, BIOS and software management using Microsoft System Center Configuration Manager among vendors with >1M unit annual sales as of November 2016 on HP Elite PCs with 7th Gen Intel® Core® Processors, Intel® integrated graphics, and Intel® WLAN

[2] IDC WW 3Q16 Quarterly PC & Tablet Forecast, Nov 2016

[3] Based on All in One PCs of vendors with >1 million unit annual PC sales with Windows Pro OS and dual facing cameras as of January 11, 2017

[4] Based on All in One PCs of vendors with >1 million unit annual PC sales with Windows Pro OS and non-glare touchscreen as of January 11, 2017.

[5] Based on commercial desktop PCs as of January 10, 2017 among vendors with >1 million unit annual sales having 7th Gen Intel® processors or AMD Pro processors, Windows Pro OS, GTX1080 or AMD RX480 graphics card and 500W power supply

[6] Based on commercial desktop PCs as of January 10, 2017 among vendors with >1 million unit annual sales having 5 bays, 4 slots, 12 USB, two M.2 connectors and Windows Pro OS

[7] Based on desktop PCs as of January 20, 2017 among vendors with >1 million unit annual sales, with Windows 10 Pro OS, and NVIDIA® GeForce® GTX™ 1080 or AMD RX480 graphics card certified by HTC VIVE

[8] Based on HP business class USFF desktops as of January 19, 2017 having less than 2 liters of volume, 4th, 6th or 7th Gen Intel processors or AMD Pro processors, integrated VESA mount and VGA, 6 USB Ports, Windows 7 Pro, Windows 8.1 Pro or Windows 10 Pro, TPM and passing ten MIL-STD 810G tests