HP Inc. verstuurt ‘s werelds meest geavanceerde en veilige A3 printers

Krachtige multifunctionele printers leveren topklasse beveiliging en versnellen het kantoor van de toekomst

05 APRIL 2017, AMSTELVEEN

HP Inc. (NYSE: HPQ), ’s werelds marktleider in printen, kondigt de verzending aan van de nieuwe multifunctionele A3-printers (MFP’s) naar meer dan 80 landen. Het portfolio met de volgende generatie printers bevat 54 types en biedt gekwalificeerde channel partners de mogelijkheid om nog meer maatwerk te leveren aan klanten met een breed scala aan printbehoeftes. Bekijk hier de online perskit.

Het nieuwe A3-portfolio verandert de huidige kopieerervaring voor klanten en serviceprofessionals door het aanbieden van geavanceerde en ongeëvenaarde beveiligingsfuncties[1], betaalbare kleuren door HP’s PageWide printtechnologie en een langere uptime door HP’s Smart Device Services-technologie.

“We hebben de ambitie om onze partners een robuust portfolio aan te bieden van A3-MFP’s met vernieuwde technologieën en een scala aan finishing-opties om te voldoen aan de huidige en toekomstige printbehoeften”, zegt Tuan Tran, General Manager & Global Head, Office Printing Solutions, bij HP Inc. “Vandaag maken wij deze belofte waar, samen met onze missie om de markt te blijven vernieuwen. Met behulp van de enorme kennis die we hebben opgedaan via onze grootschalige commerciële printers, hebben we onze ontwerpen gestroomlijnd, printsnelheden verhoogd en de afdrukkwaliteit verbeterd, en dit alles voor lagere kosten.”

HP werkt samen met meer dan 500 resellers wereldwijd, waaronder veel van de grootste en snelst groeiende partners in hun regio’s. Met de komst van het A3-portfolio hebben partners nu nieuwe manieren om de omzet en de marges te laten groeien in deze channelgedreven mogelijkheid ter waarde van $55 miljard.

“We werken nauw samen met onze partners, bespreken hun behoeften, bekijken hun favoriete onderdelen en begrijpen daardoor hun businessmodel beter”, zegt Aurelio Maruggi, General Manager, A3 Solutions bij HP, Inc. “Deze co-innovatie heeft niet alleen onze relaties versterkt, maar had een directe, positieve invloed op het uiteindelijke portfolio.”

Veiligheid bevorderen en netwerken beveiligen

Uitgerust met de meest geavanceerde beveiligingsfuncties van de markt, om het groeiende aantal bedreigingen gericht op zakelijke MFP’s te bestrijden, zijn de nieuwe HP A3-printers de veiligste enterprise-MFP’s ter wereld. Gezien het feit dat moderne MFP’s nu meer op pc’s lijken en het feit dat minder dan twee procent[2] van de honderden miljoenen MFP’s ter wereld goed zijn beveiligd, is het verbeteren van printbeveiliging een topprioriteit voor bedrijven. HP’s enterprise-class MFP’s zijn voorzien van een uitgebreide reeks beveiligingsfuncties die apparaten, data en documenten beschermen. Het creëren van deze gelaagde beveiligingsaanpak is nodig voor het bestrijden van geavanceerde aanvallen.

Cloud-based innovatie en lagere kosten

HP’s portfolio van A3 MFP’s, inclusief drie PageWide-platformen en dertien LaserJet-platformen, profiteren van het nieuwe, exclusieve cloud-based serviceoptimalisatieplatform, HP Smart Device Services (SDS). Door SDS hebben apparaten een maximale uptime, door geavanceerde diagnoses, apparaatspecifieke probleemoplossingen en hulp op afstand in de huidige toonaangevende MPS toolkit te integreren.

De HP PageWide Pro apparaten maken printen in kleur betaalbaarder[3], terwijl tegelijkertijd de hoogste printsnelheden[4] worden behaald. De single- en multifunctionele apparaten hebben printsnelheden variërend van 35 ppm tot 60 ppm (tot 80 ppm in General Office modus). HP’s PageWide-technologie is ook duurzamer, hiermee verbruiken de apparaten tot één zevende[5] van de energie van concurrerende kleurenlaser machines in dezelfde klasse, terwijl de productie aanzienlijk minder verpakkingsafval met zich meebrengt, in combinatie met een lange levensduur.

Beschikbaarheid

HP’s A3 MFP’s zijn beschikbaar via gekwalificeerde channel partners, of rechtstreeks via HP. Meer informatie is hier te vinden.

[1] Applies to HP Enterprise-class devices with FutureSmart firmware 3.7 or above and is based on HP review of 2016 published embedded security features of competitive in-class printers. Only HP offers a combination of security features for integrity checking down to the BIOS with self-healing capabilities. For a list of compatible products, visit: http://h20195.www2.hp.com/V2/GetDocument.aspx?docname=4AA6-1178ENW. For more information, visit: www.hp.com/go/printersecurityclaims

[2] Message based on HP internal global market sizing data divided by HP shipments as of December 2016 of Enterprise-class printers and MFP’s priced $599 and above that uniquely include (or could be upgraded) with a combination of security features for integrity checking down to the BIOS with self-healing capabilities. For more information about HP’s unique printing security, select a link on the right

[3] Lowest cost per color page claim applies to devices that are not sold under contract: Comparison of HP PageWide A3 devices with the majority of in-class color ink/laser MFPs ($3000-$7499/ €2775-€6935), and color ink/laser single function printers ($1500-$2999/ €1390-€2770) as of January/February 2017; market share as reported by IDC as of Q4 2016. Cost per page (CPP) reported by gap intelligence Pricing & Promotions Report January/February 2017, comparisons for devices/supplies not sold under contract are based on published specifications of the manufacturers’ highest-capacity cartridges, inclusive of long life consumables and page yield. Average HP yield based on ISO/IEC 24711and continuous printing in default mode. Actual yield varies based on content of printed pages and other factors. For more information, see http://www.hp.com/go/learnaboutsupplies and www.hp.com/go/PageWideClaims

[4] Comparison based on manufacturers’ published specifications of pages per minute of all A3 color business printers ($1,500-$2,999) and MFPs ($3,000–$7,499) as of February 2016, excluding other HP PageWide products, as reported by IDC as of Q4 2016. HP PageWide speeds based on General Office mode and exclude first page. Learn more at hp.com/go/printerspeeds or hp.com/go/PageWideClaims.

[5] Energy claim based on TEC data reported on energystar.gov as of March 2017. Data normalized to determine energy efficiency of in-class A3 color laser printers ($1,500-$2,999) and MFPs ($3,000–$7,499) as of February 2017, excluding other HP PageWide products, as reported by IDC as of Q4 2016. Subject to device settings. Actual results may vary.