Print je foto’s on the go met de nieuwe HP Sprocket

Zakformaat printer voor je smartphone

23 JUNI 2017, AMSTELVEEN
Printen doe je samen. Live it, love it, print it! Met de nieuwe HP Sprocket wordt printen weer leuk: een zakformaat fotoprinter waarmee je altijd en overal de leukste foto’s print, plakt en deelt! Zo blijven jouw favoriete foto’s niet verstopt op je telefoon of social media, maar maak je het moment nog specialer. En geniet je er langer en vaker van. Het is het perfecte accessoire voor elk festival, dagje uit en elke vakantie. De HP Sprocket is handig en klein genoeg om in je zak te stoppen. De foto’s worden via een bluetooth verbinding met je smartphone afgedrukt op 5 x 7,6 cm formaat[1]. Wil je een foto snel een persoonlijke touch geven, dan doe je dat met de HP Sprocket App (iOS en AndroidTM)[2]. Zo maak je je herinnering of moment nog specialer met een eigen tekst, lijst of filter[3]. HP introduceert de Sprocket samen met Serena Verbon, Nederlandse blogger en YouTuber. Zij is gewend om haar mooiste momenten te delen met haar volgers. De ups, downs en avonturen, zij is een open boek voor haar publiek. Maar niet alle Nederlanders zeggen zo makkelijk wat ze denken en daar brengt Serena verandering in, bekijk hoe ze met de HP Sprocket mensen dichter bij elkaar brengt in deze catchy video. De HP Sprocket is verkrijgbaar in het wit met rosé-gouden accenten en zwart met zilveren accenten[4]. Bij de Sprocket krijg je een pakket van 10 HP ZINK fotopapiertjes. De Sprocket kost €149,99 [5]. Extra papier is verkrijgbaar voor €11,99, per 20 vellen[6]. De HP Sprocket en de fotopapiertjes zijn te koop in de HP Store.