Breng herinneringen tot leven met de nieuwe HP ENVY Photo printer

HP onthult nieuwe HP ENVY Photo printers voor topkwaliteit foto’s, gewoon voor thuis

21 SEPTEMBER 2017
• Prachtige foto’s van je leukste herinneringen binnen handbereik, voor minder dan vijf cent per afdruk met HP Instant Ink* • De HP ENVY Photo All-In-One Printer legt de nadruk op gemak, creativiteit en kwaliteit gedurende het gehele printproces • De HP Smart app maakt het makkelijk om foto’s te printen vanaf social media, de cloud, je fotogalerij en om ze te scannen naar e-mail of cloud

Amstelveen, 21 September 2017 – We hebben allemaal honderden of duizenden mooie herinneringen vastgelegd en verstopt in een smartphone, digitale camera of computer. Die mooie herinneringen verdienen beter. Niets maakt zoveel impact als een tastbare herinnering in de vorm van een geprinte foto. Daarom introduceert HP een nieuwe serie ENVY Photo All-in-One printers, die schitterende foto’s van topkwaliteit print. Na de eerdere lancering van de HP Sprocket en de vernieuwde HP Deskjet serie, is de lancering van de nieuwe HP ENVY Photo printers een volgende stap in het tot leven brengen van herinneringen.

“Gezinnen maken continu foto’s, maar na de klik van de sluiter wordt er zelden nog iets met de foto’s gedaan”, zegt Anneliese Olson, Global Head of Home Printing Solutions bij HP. “Wij willen families de mogelijkheid geven mooie, bijzondere of juist heel gewone momenten continu te vieren en herbeleven, door de vrolijke herinneringen direct en betrouwbaar te printen.”

HP heeft speciale toepassingen ontworpen waardoor de printer levendige kleuren afdrukt. De transitie van scherm naar papier zorgt meestal voor scherpteverlies bij schaduwen en contrast. HP heeft zijn HP 303 inkt echter zo aangepast dat scherpstelling bewaard blijven. Het zorgt niet alleen voor een betere kwaliteit van foto’s, maar ook voor de allerbeste tekstkwaliteit op papier.

Maak en leer thuis

Herontdek creativiteit en talent. Creëer met foto’s zonder witrand een prachtige muur vol herinneringen of maak aankondigingen en uitnodigingen voor feestjes en diners in een handomdraai. En print schoolopdrachten en belangrijke documenten weer uit, want studies tonen aan dat informatie op papier beter wordt onthouden.

Makkelijk te gebruiken

Van begin tot einde leggen de HP ENVY Photo printers de nadruk op creativiteit, gepaard met veel gemak. De printer is uitgerust met Bluetooth® SMART voor snelle Wi-Fi-instellingen. Hierdoor breng je in minder dan een minuut de foto’s van je smartphone tot leven, met de HP Smart app. De dual-band Wi-Fi zorgt voor een betrouwbare netwerkaansluiting. De HP Smart app maakt het makkelijk foto’s te printen vanaf je sociale media, de cloud en je fotogalerij.

Ook kun je scannen en delen naar je email en cloud. De all-in-one heeft een print-, scan-, kopieer- en faxfunctie en de speciale papierlade schakelt in een handomdraai om van papier naar fotoprint.

Met de HP Smart app bestel je ook eenvoudig je inkt, en het HP Instant Ink-plan maakt het zelfs mogelijk dat de inkt automatisch door de printer zelf wordt besteld en bij je thuis wordt afgeleverd. Zo zit je nooit meer zonder inkt.

Groenere inktcartridges

De HP ENVY Photo printers geven gebruikers de mogelijkheid om duurzaam te printen. De printers zijn ’s werelds eerste printers die gemaakt zijn van gerecycled plastic. Meer dan tien procent van het gewicht bestaat daaruit.[1]

De nieuwe HP ENVY Photo All-in-One printers bieden de mogelijkheid om foto’s prachtig af te drukken, met gemak en tegen een betaalbare prijs.

Gecombineerd met onze originele HP-cartridges die gemaakt zijn gerecyclede plastic flessen uit Haïti, HP Papier gemaakt van 100 procent gecertificeerde vezels en HP’s Planet Partners-programma, is de HP ENVY Photo printer een duurzaam ontworpen ecosysteem.

“Hoge kwaliteit en levendige foto’s maken herinneringen blijvend en streven naar een onevenaarbare mate van persoonlijkheid voor zowel voor ontwikkeling als creativiteit. De HP ENVY Photo printer maakt kans om het favoriete apparaat van de familie te worden, door middel van de mooie tastbare herinneringen.”

Prijzen en beschikbaarheid:

De HP Envy Photo 7830 is vanaf oktober verkrijgbaar, voor een adviesprijs van €149.

De HP Envy Photo 7130 is vanaf oktober verkrijgbaar, voor een adviesprijs van €129.

De HP Envy Photo 6230 is vanaf oktober verkrijgbaar, voor een adviesprijs van €99.

De HP Envy 5030 is vanaf oktober verkrijgbaar, voor een adviesprijs van €79.

Voor meer informatie over de HP ENVY Photo printer, bezoek: http://www8.hp.com/nl/nl/printers/envy-photo-printers.html.

* Kosten gebaseerd op HP Instant Ink ‘regelmatig’, waarbij de gebruiker 100 pagina’s per maand print voor €4,99.

[1] Compared to of majority in-class color desktop inkjet all-in-ones <$199 USD/€168 Euros. HP internal research survey of printer manufacturers’ published specifications, sustainability reports and press releases as of 8/1/2017 and Buyers Laboratory Inc. 2017 study commissioned by HP; keypointintelligence.com/products/samples/hp-envy/. Market share as reported by IDC CYQ1 2017 Hardcopy Peripherals Tracker. The HP ENVY 6200, 7100 and 7800 all-in-one printers contain more than 10% closed-loop plastic from recycled printers and other electronics plastic by weight of the plastic.