HP introduceert nieuwe ScanJets voor SMB’s en Enterprise klanten

05 OKTOBER 2016

Amstelveen, 5 oktober, 2016 – HP Inc. (HP) kondigt vandaag vier nieuwe zakelijke ScanJets aan. Deze scanners kunnen zowel eenvoudige kantoortaken als complexe workflows uitvoeren. De nieuwe HP ScanJets passen goed in een modern kantoor door hun formaat en snelheid. De scanners verbeteren productiviteit op kantoor door middel van snelle duplexscanning, hoge capaciteit automatic document feeder (ADF) en paper handling.

Voor het eerst hebben de ScanJets een wifi-accessoire1 voor een optimale verbinding. Dit is bijvoorbeeld voor de zorg- en banksector erg handig. Verder omvat het software als full-featured TWAIN en ISIS®. Met de HP JetAdvantage Capture app kunnen digitale bestanden makkelijk opgeslagen en gedeeld worden met, op en van mobiele apparaten.

HP lanceert ook een nieuwe entry-level scanner voor een betaalbare prijs. Deze scanner kan alles, van simpele kleuropdrachten tot complexe workflows.

“Zakelijke klanten hebben betaalbare apparaten nodig die makkelijk in het gebruik zijn en helpen bij het digitaliseren van data”, aldus Tuan Tran, general manager en global head of HP office printing solutions. “De nieuwe HP ScanJet scanners zijn makkelijk te gebruiken, zeker voor algemene office scanning. Tegelijk zijn ze krachtig en aanpasbaar naar de klant – zodat klanten alle aandacht in hun business kunnen stoppen.”

De verschillende printers bevatten:

• Zowel bij de ScanJet Enterprise Flow 5000 s4 als de HP ScanJet Enterprise Flow 7000 s3 is wifi direct gekoppeld aan een wifi-accessoire dat mobiele workflow garandeert en gevouwen A3 sheets kan scannen zonder een invoerlade. Deze printers bieden HP EveryPage technologie dat betrouwbare scans verzekert – zelfs wanneer er meerdere maten en gewichten papier worden gescand. De HP ScanJet Enterprise Flow 5000 s4 scant tot 50 pagina’s/100 afbeeldingen per minuut en de HP ScanJet Enterprise Flow 7000 s3 tot wel 75 pagina’s/150 afbeeldingen per minuut.
  • De HP ScanJet Pro s3 is gemaakt voor kleine en middelgrote bedrijven die behoefte hebben aan een betrouwbare scanner met workflow capaciteiten. Het scant tot 35 pagina’s/70 afbeeldingen per minuut. Van de HP scanners die wifi bieden, is deze de goedkoopste. Het heeft de capaciteit voor 3 USB’s en bevat HP EveryPage technologie.
  • De HP ScanJet Pro 2000 s1 is een entry-level scanner, speciaal gemaakt voor SMB’s. Het kan snel en gemakkelijk grotere projecten digitaliseren met snelheden tot 24 pagina’s/48 afbeeldingen per minuut.2 Verder biedt het apparaat one-pass duplex scanning.

Voor meer informatie over de HP ScanJets en waar deze te verkrijgen zijn: http://www.hp.com/go/scanners.