HP introduceert 24-in HP DesignJet T830 Multifunction Printer

Vergroot de mogelijkheden voor architecten en constructieteams om samen te werken met behulp van flexibele print, scan, kopieer en deelfuncties

03 NOVEMBER 2017, AMSTELVEEN

HP Inc. kondigt vandaag de nieuwe HP DesignJet T830 24-in Multifunction Printer aan, een ultracompacte en veelzijdige large-formatprinter voor architecten, ingenieurs en constructieteams. Met behulp van de 24-in DesignJet T830 werken de teams feilloos samen, op één of meerdere locaties, door het printen, kopiëren, scannen en delen van ontwerpen met een enkel apparaat.

De 24 inch (61 cm) T830 printer is een uitbreiding op de bestaande HP DesignJet T830 Multifunction Printer-serie waardoor een portfolio ontstaat dat geschikt is voor projecten van elk formaat. De kwaliteit en betrouwbaarheid van de HP DesignJet is nu verkrijgbaar als de meest compacte MFP op de markt.1

“De multifunction printers van HP bieden professionele teams nieuwe manieren om te communiceren en samen te werken. Onze klanten zijn in toenemende mate op zoek naar oplossingen die hen eenvoudig werk laat delen, inclusief de mogelijkheid om flexibel te schakelen tussen hardcopy en digitaal”, stelt Guayente Sanmartín, General Manager en Global Head, HP Large Format Design Printing, HP Inc. ”Het is geweldig om de meest geavanceerde HP-printtechnologie te leveren aan de architecten en ingenieurs die bouwen aan de toekomst.”

Evolueer samenwerking met HP DesignJet multifunction printers

Als ideale oplossing voor de architectenstudio’s en ingenieursbureaus die de voorkeur geven aan compacte apparatuur biedt de HP DesignJet T830 24-in Multifunction Printer een breed scala aan opties die de samenwerking kunnen verbeteren. Print, scan, kopieer en deel tekeningen, projectplanningen, renders, presentaties en meer.

De voordelen en eigenschappen van de nieuwe printer zijn onder meer:

• Onmiddellijk delen van projectoverleg resultaten met collega’s en partners. Print A1/D-formaat afdrukken vanaf 26 seconden.
  • Draadloos printen vanaf smartphone, tablet of computer met Wi-Fi Direct en HP Mobile Printing.3
  • Gebruik de scanner om kopieën te maken voor gebruik op locatie zodat het origineel bewaard blijft.
  • Kopieer schetsen en tekeningen voorzien van notities om deze direct te kunnen versturen aan het team.
  • HP Smart app kan gescande documenten of afbeeldingen versturen via e-mail of de cloud.
  • HP Click software voor het eenvoudig afdrukken van gekoppelde projecten of pdf-documenten
  • Flexibiliteit om ook documenten op halve grootte te printen dankzij A4/A3 invoer lade

Als aanvulling op de HP DesignJet productontwikkeling heeft HP aangekondigd HP Click uit te breiden naar alle HP DesignJet T-series printers. Zonder de noodzaak voor een driver kan met de software eenvoudig geprint worden, inclusief pdf-documenten van meerdere pagina’s, real-print voorvertoning en de optimalisatie van het gebruik en de kosten.