HP toont de toekomst van computergebruik op CES 2018

HP verlegt de grenzen van persoonlijke computerbelevingen met nieuwe premium innovaties

Highlights:

HP Spectre x360 15, 's werelds krachtigste convertible pc1, ontworpen voor creatievelingen.HP ENVY x2 aangedreven door Intel® Core™, biedt een lange batterijduur en een Always Connected pc-ervaring.OMEN Game Stream brengt de kracht van OMEN op elke Windows 10 PC2, op elke locatie met een internetverbinding. OMEN X 65 Big Format Gaming Display met NVIDIA G-Sync™ levert een meeslepende 65-inch HDR game-ervaring.

De nieuwste HP-producten brengen de prestaties, het ontwerp en de functionaliteit van de pc naar nieuwe niveaus – van 's werelds krachtigste convertible1 en de nieuwste Always Connected 2-in-1 tot de nieuwste gaming-technologie.

“De pc-ervaring ondergaat een complete make-over, en HP loopt hierbij voorop”, zegt Anne-Sophie Hadberg, hoofd van Consumer Personal Systems EMEA, HP Inc. We veranderen de manier waarop de wereld verbindt en creëert volledig. Onze line-up op CES 2018 laat zien wat er mogelijk is wanneer je de stem van de klant combineert met eersteklas design en productiemogelijkheden. Of het nu ’s werelds krachtigste convertible1 en de ongelooflijke flexibiliteit van onze Envy x2 Always Connected pc is, of ons toonaangevende aanbod aan OMEN gaming-hardware en -software.”

HP Spectre x360 15

De premium HP Spectre x360 15, 's werelds krachtigste convertible pc1, biedt snelle prestaties en krachtige discrete grafische afbeeldingen om moeiteloos 4K- en 3D-content te creëren, bewerken en streamen.

Specifieke kenmerken zijn onder andere:

Kracht en prestaties voor creatieve enthousiastelingen, met keuze uit: 8e generatie Intel® Core™ i7 8705G processor3 met Radeon ™ RX Vega M grafische kaart met een batterijlevensduur van maximaal 12 uur4 met Fast Charge-technologie - 50 procent in 30 minuten5 of Quad core 8th Gen Intel® Core™ processors3 met NVIDIA® GeForce® MX 150 grafische kaart met maximaal 13,5 uur batterijlevensduur4 met Fast Charge Technology - 90 procent in 90 minuten6Eersteklas ontwerp: gebouwd van een aluminium CNC gefreesd chassis met een nieuw hoekprofiel van 19,5 mm en weegt 2,09 kg (4,62 lbs.).7 De Spectre x360 15” is verkrijgbaar in Dark Ash en heeft slanke, aangepaste scharnieren voor een naadloze overgang tussen de verschillende standen. De mogelijkheden zijn eindeloos: het device is voorzien van een 4K UHD8 15,6-inch diagonaalaanraakscherm en optioneel de HP Tilt Pen. Het duurzame en briljante Corning® Gorilla® Glass 4 display is sterk en krasbestendig.Veilig en slim: deze krachtige pc bevat een IR-camera die Windows Hello2 ondersteunt en voorzien is van een vingerafdruklezer om veilig en naadloos in beide modi in te loggen.

HP ENVY x2

De HP ENVY x2, een Always Connected pc, is speciaal ontwikkeld voor een always-on, altijd-klaar-om-te-werken-ervaring met Intel® Core™ processors.

Specifieke kenmerken zijn onder andere:

Dun, licht en duurzaam: de ventilatorloze CNC-bewerkte aluminium tablet is 7,9 mm9, weegt slechts 0,76 kg (1,69 lbs.)10 en heeft een briljant 12,3-inch diagonaal aanraakgevoelig WUXGA + display11 met Corning® Gorilla® Glass4 voor verhoogde duurzaamheid en krasbestendigheid.Geoptimaliseerd voor bewerking en multi-tasking: de leerachtige getextureerde case in Oxford Blue integreert een verstelbare standaard om het apparaat te transformeren in laptop-, lees- en tablet modes. Het toetsenbord met achtergrondverlichting heeft een toetshoogte van 1,3 mm voor een probleemloze typervaring in elke lichtomstandigheid. De Windows Ink-pen biedt een natuurlijke teken- en schrijfervaring met gelijktijdige pen en aanraking.Vrijheid om productief en verbonden te zijn op meer plaatsen: tot 17 uur batterijduur12 en Windows 10 Home2, productief blijven op wifi, synchroon met Connected Modern Standby13, en verbinden met een LTE-Advanced support optie14 met Intel® XMM ™ LTE-modems.Gebouwd voor productiviteit: de 7e generatie Intel® Core ™ Y-processors3 geoptimaliseerd voor maximale prestatiewinsten met maximaal 256 GB PCIe SSD Storage15 voor het opslaan van presentaties en multitasken met maximaal 8 GB LPDDR3-geheugen.

OMEN Game Stream

Met OMEN Game Stream17 kunnen gamers altijd en overal top AAA-games spelen door gebruik te maken van de kracht en de prestaties van hun OMEN-pc op elk Windows 10-mobiel apparaat2 met een supersnelle internetverbinding.

Specifieke details zijn onder meer:

Connected cloud gaming experience: aangeboden in het OMEN command centrum kunnen gamers hun OMEN-spelervaring onderweg ervaren met hun OMEN-spelcomputer die al het zware werk doet door als een server voor cloudgaming op te treden. Gaming grenzen verleggen: met elk Windows 10-apparaat2 kunnen gamers verbinding maken met hun OMEN-pc en games spelen die veel verder gaan dan de hardwarespecificaties van het aangesloten apparaat voor een ongelooflijke cloud-game-ervaring. OMEN X 65 Grootformaat gaming-display met NVIDIA G-SYNC ™ Het OMEN X 65 grootformaat gaming-display met NVIDIA G-SYNC ™ is een grootformaat gaming-display voor thuis met een geavanceerd 4K UHD10 65-inch diagonaal scherm.

OMEN X 65 Big Format Gaming Display with NVIDIA G-SYNC™

De OMEN X 65 Big Format Gaming Display met NVIDIA G-SYNC™ is een vernieuwend game-display voor in huis, voorzien van een waanzinnig 4K UHM10 65” display.

Specifieke details zijn onder meer:

Verbluffende graphics en prestaties: het scherm voert een verversingsfrequentie van 120 Hz uit met ultralage latentie voor gamers om te genieten van prachtige beelden met de prestaties die ze willen om de concurrentie te verslaan.Opvallende graphics voor gaming: 4K UHD8 en HDR-10 zorgen voor prachtige kleuren, helderheid en contrast met de meeste huidige games op de markt.

Ontworpen voor gaming en nog veel meer: NVIDIAG-Sync™ en NVIDIA® SHIELD™ TV-integratie zorgen voor een ongelooflijke vloeiende weergave van het scherm voor gaming, streaming van films, tv-shows en muziek.16

Ga voor meer informatie over nieuwe OMEN-hardware en -software naar de OMEN Game Stream, de blogpost en OMEN X 65 Big Format Gaming Display met NVIDIA G-SYNC ™ blogpost.

Prijzen en beschikbaarheid18

De HP Spectre x360 15” is naar verwachting in februari beschikbaar in Nederland, vanaf €1.899.De HP ENVY x2 is naar verwachting in mei beschikbaar in Nederland, vanaf €1.199OMEN Game Stream is naar verwachting in het voorjaar van 2018 beschikbaar voor OMEN-systemen. OMEN X 65 grootformaat gaming display met NVIDIA G-SYNC ™ is gepland om beschikbaar te zijn in het najaar van 2018. Prijzen zullen worden bekendgemaakt dichter bij de beschikbaarheid van het product.

Over HP

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt, overal. Via ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en services, ontwikkelen we ervaringen die je blijven verbazen. Meer informatie over HP Inc. is beschikbaar op http://www.hp.com/nl.

Neem bij vragen contact op met:

Herbert Wormgoor, HP

Stephan van der Niet

+31203010980

269299 hp%20spectre%20usb c%e2%84%a2%20travel%20dock 01 5c9c3c original 1515486984

269290 hp%20spectre%20usb c%e2%84%a2%20power%20pack 02 3f4822 original 1515486922
269305 hp%20spectre%20x360%2015 01 5b1638 original 1515487265