Kinderen spelen zelf de hoofdrol in een kinderboekje met MiniBigbooks van HP

Kinderdagverblijven maken kans op voorleessessie met Nicolette Kluijver

Amstelveen, 11 januari 2018 – HP Inc. introduceert MiniBigBooks in Nederland, waarmee voorlezen nog leuker wordt voor kinderen en degene die voorleest. Met MiniBigBooks van HP zijn de kinderen zelf de helden in het verhaal. Kies op MiniBigBooks.com een verhaal, upload foto's van je kind of kinderen, typ de naam en het boekje wordt gegenereerd. Na het downloaden en printen vouw je het verhaal tot een leuk boekje, waarin de kinderen zichzelf terugzien en de inhoud van het boekje nog beter onthouden.

Educatie is voor HP een belangrijke sector en technologie helpt de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren en het leuker te maken. Tot 12 januari kunnen alle kinderdagverblijven zich inschrijven om een voorleessessie met Nicolette Kluijver, zelf moeder van 3 kinderen, te winnen. Dat zal ze doen op 24 januari, wanneer ook de Nationale Voorleesdagen starten[1].

Veel consumenten onderschatten de kracht van een geprinte foto of zoals in dit geval een boekje. Het maakt herinneringen tastbaar en leidt tot leuke, enthousiaste reacties. Met de HP Envy Photo printer en apps op je smartphone of computer, is het heel handig foto’s te selecteren, eventueel te bewerken en uit te printen. Klik hier voor meer informatie over de HP Envy Photo printers.

[1] HP is geen partner van de Nationale Voorleesdagen

269452 want to share 1080x1080 9e1913 large 1515661822