De leukste Cupido’s geven herinneringen

HP brengt je de ideale cadeautjes voor Valentijn

Valentijnsdag, bij uitstek de dag waarop we de liefde vieren, maar ook een dag gevuld met tradities: hartjes, dozen chocolaatjes, bossen rozen en zoetsappige brieven. HP helpt je om een écht origineel cadeau te geven (of te krijgen natuurlijk). Vier je favoriete momenten samen, maar creëer ook vooral nieuwe herinneringen!

272073 sprocket beatlered darkplatinum gloss catalog 3qr besties v05 8bit bc058c large 1518430226

Het maakt niet uit of je je 50e verjaardag bereikt, of dat het je 5e date is, foto's zijn de manier om speciale ervaringen te onthouden. Of het nu je huwelijksreis, aanzoek, eerste selfie of eerste huis is, foto's zijn de beste manier om het te vieren, herinneringen op te halen en opnieuw te lachen.

Dus waarom zijn onze favoriete foto’s nog langer verborgen in onze telefoons of op onze Instagram-feeds en worden ze zo weinig opnieuw bekeken? HP's Sprocket verandert dat allemaal. Met deze handige zakformaatprinter kun je jouw favoriete afbeeldingen afdrukken, waar je ook bent. De vrolijke printer brengt je foto’s tot leven in een handig formaat van 5 x 7,6 cm. Zo van je smartphone of tablet, in minder dan een minuut. Print dus je favoriete momenten op stickerpapier en deel ze met degene van wie je houdt, zoals Claartje Rose dat al eerder deed. Een mooie herinnering en het perfecte Valentijn geschenk, want je kunt de foto’s ook customizen met leuke filters en emoji’s in de HP Sprocket app. Verkrijgbaar in de HP Store vanaf 129,- euro in het rood, wit en zwart.

Wil je echt punten scoren deze Valentijn en je partner extra verwennen? Dan kun je jouw geliefde ook verrassen met de OMEN-accessoires voor de echte game-liefhebber.

o De OMEN-muis geeft de gamer voldoende controle over vloeiende, glijdende bewegingen en langdurige duurzaamheid voor tot wel 50 miljoen klikken

o Als voor het verschil tussen de overwinning van de eeuw en smadelijk verlies één beslissende stap nodig is, draait alles om communicatie. Dit is de sleutel tot de overwinning en daar helpt het OMEN toetsenbord maar al te graag bij.

o Ervaar een ongeëvenaarde spelervaring met de OMEN headset. Verhoogd comfort door dikkere oorschelpen en verbeterde geluidshelderheid zorgen ervoor dat de gamer zichzelf echt kan onderdompelen een wereld vol actie, alsof je teamleden naast je zitten.

272074 omen acc groupshot frontright whitebg v1 2e84b2 large 1518430235

Verkrijgbaar in de HP Store vanaf 59,99 euro. Deze Valentijnsdag, vier en herinner je degene van wie je houdt door foto’s te printen die ertoe doen en cadeautjes te geven waar ze echt wat aan hebben. En misschien ook wat rozen.