HP breidt DaaS-portfolio uit

Nieuw Device-as-a-Service-aanbod biedt pro-actieve analyse en eenvoudiger beheer

Highlights:

- HP Service Experts verzorgen superieur endpoint-beheer middels nieuwe pro-actieve analyse-mogelijkheden

- HP Tech Café oplossingen uitgebreid met klantvriendelijke accessoire-automaat en opslag-mogelijkheden voor niet-bemande helpdesk

272573 hp devices bg tcm 245 2509904 3e5d33 original 1518784953

Amstelveen, 16 februari 2018 — HP kondigt vandaag een uitbreiding aan van het Device-as-a-Service (DaaS)[1]-portfolio. Klanten en partners beschikken nu onder meer over nieuwe analyseservices voor uiteenlopende producten van eindgebruikers, daarmee detecteren en verhelpen ze proactief mogelijke issues met de devices. Bovendien zijn er nu uitgebreide opties om IT-ondersteuning te vereenvoudigen met HP Tech Café Market.

"Onze voortdurende uitbreiding van diensten benadrukt HP's toewijding om te voldoen aan de veranderende behoeften van de medewerker", zegt Guy Collet, hoofd van Personal Systems Services, EMEA, HP Inc. "Deze uitgebreide diensten bieden slimme, eenvoudige oplossingen voor de moderne beroepsbevolking en zorgen voor nieuwe groeimogelijkheden van onze klanten, onze channelpartners en ons bedrijf." De uitbreiding van HP DaaS komt op het moment dat IT-afdelingen naar nieuwe manieren zoeken om zowel apparaten van HP als andere fabrikanten efficiënter en effectiever te beheren. De servicemarkt groeit snel voor HP, bijna 100 channelpartners bieden inmiddels HP DaaS aan.

272574 500x500 5504b2 original 1518784991

Analyse, inzicht en uniform beheer

Volgens IDC[2] zegt 63 procent van de IT-managers dat hun teams worden belast door apparaatbeheer en willen ze zich liever richten op andere projecten zoals mobiliteit, bedrijfstoepassingen en beveiligingsinitiatieven. Om middelen en mensen vrij te maken, breidt HP de real-time hardware-analyse en mogelijkheden voor proactief apparaatbeheer uit. Met deze diensten van HP kunnen klanten de hardwareprestaties analyseren, potentiële problemen vooraf detecteren en proactief corrigeren. De unieke analysemogelijkheden van HP DaaS zijn nu beschikbaar op Windows-, Android-, iOS- en macOS. Hiermee creëert HP een multi-OS-oplossing voor de moderne kantoor omgeving, die de IT-efficiëntie verhoogt en de ervaring van werknemers verbetert. opslag oplossingen voor maximale flexibiliteit

Uitgifte- en opslagoplossingen voor maximale flexibiliteit

Vandaag introduceerde het bedrijf HP Tech Café Market Enhanced, een end-to-end uitgifte- en opslagoplossing die 24/7 toegang biedt tot accessoires en lockers voor apparaatwissel of -reparaties. Naast verkoop en opslag, zal HP verbruikte artikelen automatisch bestellen, aanvullen en rapporteren. De oplossing ondersteunt de behoeften van een steeds mobieler personeelsbestand en vereenvoudigt het leven voor IT-afdelingen aanzienlijk.

Ga voor meer informatie over HP Device as a Service naar www.hp.com/go/DaaS of bezoek ons ​​op Mobile World Congress 2018 in Barcelona op 26 februari - 1 maart 2018.

OVER HP NEDERLAND

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt. Altijd en overal. Met ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en diensten, creëren wij belevingen die indruk maken. Meer informatie over HP (NYSE: HPQ) is beschikbaar op www.hp.nl.

[1]HP DaaS contracten en/of onderdelen daarvan kunnen per regio of geauthoriseerde HP HP DaaS Service Partner verschillen. Neem alsjeblieft contact op met je locale HP account manager of HP DaaS Partner voor specifieke informatie voor jouw omgeving. HP services zijn gekoppeld aan van toepassing zijnde HP voorwaarden van diensten of als overeengekomen met klant tijdens aangaan van contract. Klant kan mogelijk volgens lokale wetgeving aanvullende wettelijke rechten hebben, en dergelijke rechten worden op geen enkele manier beïnvloed door voorwaarden van HP of de beperkte garantie die bij uw HP product wordt geleverd.

[2] IDC Commercial IT Needs and Biggest Challenges: IDC DaaS Americas Study, October 2016