HP introduceert 's werelds meest geavanceerde digitale labels- en verpakkingsportfolio

Versnelt groei van digitaal printen

Highlights:

· HP kondigt 's werelds meest geavanceerde labelpers1 aan: de nieuwe HP Indigo 6900 Digital Press, met Pack Ready voor labels, HP Indigo ElectroInk Silver en een nieuwe, hoogwaardige digitale Front-End.

· De HP PageWide C500 Press wordt begin volgende maand naar klanten verzonden

· De HP Indigo 30000 wordt sterk verbeterd; vouwkarton-converters die tot 1 miljoen vellen per maand verwerken profiteren van merkbescherming en beveiligingsoplossingen

· HP Indigo Pack Ready Lamination is nu ook zakelijk verkrijgbaar, daarmee is ‘just-in-time’-productie van flexibele verpakkingen mogelijk

273024 hp%20indigo%20electroink%20silver%20beer 2 aa4173 original 1519291209

Amstelveen, 22 februari – HP Inc. kondigt vandaag een uitbreiding aan van het labels- en verpakkingenportfolio, met oplossingen om printen met digitale persen flexibeler, productiever en winstgevender te maken. Tot deze nieuwe oplossingen behoren de HP Indigo 6900 Digital Press voor labels en verpakkingen en de HP PageWide C500 Press voor de verwerking van golfkarton. "De uitbreiding volgt op de grootste verpakkingsdeal ooit voor HP Indigo met ePac. In alle segmenten neemt het aantal klanten toe, de business is enorm succesvol. Ze maken gebruik van HP technologie om te innoveren en om te voldoen aan de veranderende behoeften van merken”, zo geeft Santi Morera, Global Head Graphic Solutions HP Inc., aan. “De nieuwe technologieën die we geintroduceerd hebben zijn vandaag de dag belangrijker dan ooit tevoren. Ze zorgen ervoor dat onze consumenten productiever kunnen zijn.”

Innovaties leveren meer winst uit digitale producties

De nieuwe HP Indigo 6900 Digital Press vergroot de labelmarkt en zorgt het tegelijkertijd voor een grotere winst per meter, inclusief:

• De Pack Ready for Labels voor de productie van hoge-weerstand etiketten voor voedsel, huishoudelijke, chemische, en farma labels. Vier beta-sites verzorgen de productie van commerciële opdrachten.

• De nieuwe HP Indigo ElectroInk Silver, biedt metallic effecten over een breed kleurenspectrum, vergelijkbaar met Pantone 877, is nu verkrijgbaar

• De HP Indigo ElectroInk Invisible Blue and Yellow, zichtbaar onder UV licht, voor merkbescherming promo-labels

• Geïntegreerd met de HP Indigo GEM verdeling-unit, de eerste volledig digitale one-pass labelprinter en oplossingen voor spot, tactiel, folie, hologrammen, mini-texturen en lamineren.

273022 hp%20indigo%206900%20digital%20press%20image ba1c18 large 1519291206

Commerciële beschikbaarheid Pack Ready Laminator

De Pack Ready Laminator is nu ook zakelijk verkrijgbaar. Hiermee kunnen flexibele verpakkingen, die digitaal met de HP Indigo zijn gedrukt, direct worden gedistribueerd, omdat er geen lijm meer wordt gebruikt.

Uitgebreide mogelijkheden voor de HP Indigo 30000

De nieuwe mogelijkheden en prestaties van de HP Indigo 3000 omvatten:

• Verhoogde productiviteit voor tientallen vouwkartonopdrachten per dag, en bijna 1 miljoen B2-formaat vellen per maand

• De meest uitgebreide vouwkartontoepassingen op een pers, met mogelijkheden voor karton tot gemetalliseerde en van synthetisch tot transparante materialen, merkbescherming en beveiligingsoplossingen zoals micro-tekst en micro QR-codes en een verscheidenheid aan personalisatie mogelijkheden.

• De Tresu iCoat 30000, verkocht en geserviced door HP Indigo, voor een totaal oplossing voor de vouwkarton productielijn.

273021 hp%20pagewide%20c500%20image left d42ee9 large 1519291205

De dynamische markt aanpakken met de HP PageWide C500

De HP PageWide C500 maakt gebruik van HP CV150 watergedragen inkt, die geen UV-reactieve chemische stoffen bevatten. Dankzij deze inkt op waterbasis kunnen golfkartonbewerkers voedselgerelateerde verpakkingen printen zonder risico. Deze betrouwbare oplossing maakt afdrukken middels wereldwijde voedselveiligheidsvoorschriften en industrierichtlijnen mogelijk. HP kondigt aan dat MIS / MES-softwareoplossingen voor golfkartonnen en harde verpakkingen, volledig zal worden geïntegreerd, zodat de HP PageWide C500 persen op optimale capaciteit blijven werken.

273023 eggplants3 727340 large 1519291209

OVER HP NEDERLAND

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt. Altijd en overal. Met ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en diensten, creëren wij belevingen die indruk maken. Meer informatie over HP (NYSE: HPQ) is beschikbaar op www.hp.nl.