Print je favoriete foto’s met de HP Sprocket Plus

De ultieme must-have fotogadget voor deze lente en zomer

Highlights

·    Klein en makkelijk mee te nemen, met grotere foto’s dan de gewone HP Sprocket

·    Personaliseer je foto’s met frames, emojis, teksten, stickers en filters door de HP Sprocket Reinventing app

274098 02 hp bahama printer with output sample black china e53ca8 large 1520255178

Amstelveen, 5 maart 2018 –HP heeft een vervolg op de populaire Sprocket op de markt gebracht: de Sprocket Plus. De nieuwste fotoprinter print grotere foto’s dan de orginele Sprocket. Door het afdrukken van 5,8 cm bij 8,6 cm foto’s, zorgt de Sprocket Plus dat fotos niet langer alleen op telefoons bewaard blijven, maar direct vanaf een smartphone geprint kunnen worden. De Plus biedt een snelle en makkelijke manier om geprinte foto’s te versieren en te delen.

Met een stijlvol zwart design is de Sprocket Plus het perfecte cadeau of accessoire om mensen te stimuleren herinneringen her te beleven, plezier te laten maken met foto’s en ze samen te brengen met vrienden en familie.

De gratis HP Sprocket App voor iOS en Android geeft gebruikers de mogelijkheid hun favoriete afbeeldingen uit te printen in twee eenvoudige stappen: selecteer de gewenste afbeelding en druk op print! En het stopt daar niet. Gebruikers kunnen hun foto’s personaliseren met frames, emojis, tekst, stickers en filters. De app kan ook verbinding maken met social media accounts om vanaf daar foto’s af te drukken om te delen. Je kunt ook foto’s inscannen en personaliseren met de app. De HP Sprocket App is een nieuwe manier om opvallende foto’s te creëren.

Daan Stuifbergen, General Manager Print HP inc. Nederland vertelt: "Onze liefde voor foto's is nog nooit zo sterk geweest. Of het nu gaat om het vastleggen van vakantie, verjaardagen of leuke momenten met vrienden, er is geen betere manier om dit her te beleven dan met een geprinte foto. De Sprocket Plus is de gadget voor mensen die speciale momenten willen vastleggen en keer op keer willen herbeleven.”

De foto’s worden geprint met ZINK Zero Ink Technology. Dat betekent dat alle benodigde kleur al is verwerkt in het HP fotopapier zelf, en de Sprocket Plus dus zelf geen inkt nodig heeft. Het printpapier van de Sprocket Plus is een stickervel, dat bovendien smudge-proof en waterresistent is, waardoor je de foto makkelijk ergens opplakt. Dat maakt de foto’s  geschikt om in foto-albums te plakken, kluisjes, slaapkamers en bureaus mee te versieren en om cadeautjes met een persoonlijke tintje te maken.

HP vindt fotobewerking opnieuw uit met een verbeterde mobiele ervaring met geïntegreerde Augmented Reality (AR) technologie. Met de "herbeleven herinneringen"-functie, kunnen gebruikers gemakkelijk een foto scannen via de app en het automatisch koppelen aan een video die speelt in AR op de telefoon.

De HP Sprocket Plus is beschikbaar via de HP Store voor €159, inclusief een beschermhoes.

Over HP

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen overal beter maakt. Met ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en services, ontwikkelen we ervaringen die je blijven verbazen. Meer informatie over HP Inc. is beschikbaar op http://www.hp.com/nl.

274099 04 hp bahama printer front elevated black hero 7d7f99 large 1520255178
274100 10 hp bahama printer right black hero cfee80 large 1520255179
274101 02 hp bahama printer with output sample black hero 6cf230 large 1520255180