OMEN by HP Battlezone: unieke game-week in Utrecht

Speel de vetste pc-games op de beste apparatuur tegen de beste spelers

Highlights

·   Elke dag deze topgames: Hearthstone, Fortnight, PUBG, Overwatch, CS:GO

·   Daag bekende spelers, zoals TheDutchTerms en de Gamekings-redactie, uit in hun favoriete games

·   Open voor publiek, iedereen (16+) speelt gratis mee

276621 hp20160519485 bc8235 original 1522328690

Amstelveen, 29 maart 2018 – Van woensdag 18 tot en met zondag 22 april brengt Omen by HP het beste wat pc-gaming op dit moment te bieden heeft naar Utrecht.  In de Omen by HP Battlezone aan het Vredenburgplein (Hoog Catharijne) krijgen bezoekers een week lang de kans om de vijf meest populaire pc-games (Overwatch, PUBG, Fortnite, CS GO en Hearthstone) van het moment te spelen op de beste pc’s en notebooks uit de Omen by HP–reeks. Elk uur wordt er om verschillende prijzen en goodies gespeeld in verschillende korte competities. Daarnaast zijn er in de avonduren ook meet & greets met en live streams van populaire influencers zoals TheDutchTerms, Shaquille Polak, Maxime MXM, Mathia, NandoNVO  en de presentatoren van het tv-programma Gamekings. Schrijf je hier in voor de OMEN by HP Battlezone om verzekerd te zijn van een plek.

“We zijn nu enkele jaren actief met ons OMEN by HP game-portfolio waarbij alles draait om de experience”, zegt Albert Zwart, Country Sales Manager Consumer HP Nederland. “Met deze week willen we alle gamers in Nederland de mogelijkheid geven met en tegen elkaar te gamen, hun favoriete gamers en de redactie van Gamekings te ontmoeten. Uiteraard willen we de bezoekers ook laten ervaren dat HP als geen ander in staat is om computers te bouwen die een ongekende game-ervaring brengen.”

276626 perseus comp v1 8bit 5736d8 original 1522328699

Speelschema OMEN by HP Battlezone

Voor de competities overdag, om zeker te zijn van een plek, meld je aan via de volgende links: PUBG, Overwatch of Fortnite. CS:GO en PUBG hebben een snellere doorstroom en kun je zeker terecht.

Woensdag 18 april 13:00 tot 17:00 Open competities 17:00 tot 23:00 “Tweakers event”

Donderdag 19 april 13:00 tot 17:00 Open competities 17:00 tot 23:00 Gamekings presents ‘PC Master Race Event’

Vrijdag 20 april 13:00 tot 17:00 Open competities 17:00 tot 23:00 ‘Fortnight’ met o.a Maxime MXM, Gamekings & NandoNVO.

Zaterdag 21 april 13:00 tot 17:00 Open competities 17:00 tot 23:00 100% Overwatch met o.a. TheDutchTerms & Gamekings.

Zondag 22 april 13:00 tot 17:00 Open competities 17:00 tot 22:00 PUBG Sunday competities met Shaquille Polak, Gamekings & Mathia

Met het diverse programma, de tientallen korte competities en de vele honderden prijzen en goodies die gewonnen kunnen worden is de Omen by HP Battlezone van 18 tot en met 22 april de place to be voor de echte pc-gamer. De entree is de gehele week gratis en iedereen vanaf 16 jaar kan meedoen aan alle competities.

276624 dsc06696 2d8190 large 1522328695
276623 perseus%20vr out of box 3897c4 large 1522328695
276625 typhon coreset frontleft 74020c large 1522328696

Over HP

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen overal beter maakt. Met ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en services, ontwikkelen we ervaringen die je blijven verbazen. Meer informatie over HP Inc. is beschikbaar op http://www.hp.com/nl.