HP versnelt innovatie met een verbluffende nieuwe line-up van premium pc's

De nieuwste HP ELITE en ENVY innovaties zijn 's werelds kleinste zakelijke convertibles en' s werelds breedste, gebogen All-in-One

Amstelveen 11 April —  HP Inc. onthult een nieuwe reeks hoogwaardige notebooks, desktops en beeldschermen die zijn ontworpen om kracht te geven. De nieuwste HP Elite 1000- en HP ENVY-portfolio's hebben een visueel verbluffend ontwerp, en bieden krachtige prestaties en maximale veelzijdigheid om veilig aan de slag te gaan. Hiermee beschermt HP iedere gebruiker en stelt hen in staat om overal en te allen tijde te connecteren en samen te werken.

280049 hp%20envy%20desktop environment 7cd544 large 1526370705

Met 81 procent van de mensen die in hun vrije tijd werkt, maar ook tijdens werk privé- en werkactiviteiten combineert[i], is het belangrijker dan ooit om een ​​apparaat te gebruiken dat met elke omgeving kan omgaan. HP's nieuwe premium line-up bevat verschillende modellen die voldoen aan de persoonlijke lifestyle en de specifieke computerbehoeften.

"HP's onbetwiste leiderschap in ontwerp en engineering, levert de ultieme combinatie van stijl, prestaties en veelzijdigheid", zegt Achim Kuttler, vice president en general manager van Personal Systems, HP EMEA. "Met 's werelds kleinste convertible voor zakelijk gebruik, ontspiegeld touch-scherm, een geïntegreerd privacyscherm, de breedste gebogen All-in-One en andere toonaangevende innovaties, creëren onze nieuwe Elite- en ENVY-portfolio's ongeëvenaarde premium pc-ervaringen."

280047 hp%20envy%20curved%20aio cameradown frontright  eb0423 large 1526370702

Premium innovatie voor het moderne kantoor: HP Elite 1000-serie

Werknemers hebben verschillende verwachtingen van hun apparatuur op basis van de manier waarop ze werken en leven. De HP Elite 1000-serie is een ideale match voor de persoon die een gestroomlijnd ontwerp in combinatie met duurzaamheid en toonaangevende beveiligings- en samenwerkingshulpmiddelen zoekt terwijl ze constant tussen werk en privé switchen.

De vandaag aangekondigde HP Elite 1000-apparaten maken deel uit van 's werelds meest veilige en beheersbare pc's[i]  en bevatten een volledige reeks oplossingen, waaronder de HP Endpoint Security Controller, HP Sure Start Gen4[ii] en HP Sure Run[iii] die eerder dit jaar werden aangekondigd. De geheel nieuwe HP EliteBook x360 1030 is het eerste apparaat met optionele HP Sure Recover met Embedded Reimaging[iv]. Deze optie zorgt voor een (lokaal opgeslagen) softwaresysteem in een embedded geheugen, waardoor gegevensherstel wordt gewaarborgd. Zelfs als de harde schijf is gewist en er geen netwerkverbinding beschikbaar is. Daarnaast bevatten alle Elite producten nu ook HP Fast Charge.

280050 hp%20elitedisplay%20s14 parklet a 5068 12eaac large 1526370706

Nieuwe apparaten in de HP Elite 1000-serie zijn onder andere:

·        HP EliteBook x360 1030 G3 is 's werelds kleinste zakelijke convertible[i] met een gewicht vanaf slechts 1,25 kg (2,76 lbs.) en is 15,8 mm dun. Het heeft een batterijlevensduur[ii] van maximaal 18 uur en een Cat9 LTE [iii] ​​en 4G voor ultieme connectiviteit. Dit lichte apparaat ’s biedt ‘s werelds eerste actieve pen met proximity-waarschuwing voor zakelijke pc's om een ​​gebruiker op de hoogte te stellen indien hij of zij de pen vergeet. Daarnaast biedt het opties als ontspiegeld touch-scherm, waardoor het ideaal is voor buiten gebruik.

·        HP Elite x2 1013 G3 past nu op een 13-inch beeldscherm in een 12-inch chassis, waardoor het 's werelds kleinste zakelijke detachable[iv] is. Voor de echte mobiele professional is dit apparaat 's werelds eerste afneembare tablet met een geïntegreerd privacy scherm[v].  Daarnaast biedt het Intel® Quad Core ™ vPro ™ -processors[vi] en tot 4G Cat9 LTE[vii].

·        HP EliteBook 1050 G1 is de eerste superslanke zakelijke notebook ter wereld met NVIDIA® GeForce® GTX 1050-graphics[viii] en biedt krachtige prestaties met optionele hexacore-verwerking12 en tot 4 TB aan SSD-opslag[ix]. Perfect voor degene die betrouwbare prestaties nodig heeft in een dun model. Samen met de optionele HP Privacy Camera om de webcam te beschermen tegen kwaadwillenden, heeft het apparaat een batterijlevensduur van maximaal 16 uur7, voor de hele dag door connectiviteit en productiviteit.

·        HP EliteOne 1000 AiO G2 is de eerste 34-inch gebogen AiO ter wereld met discrete grafische weergave[x] en een mooi en flexibel ontwerp dat het de perfecte apparaat maakt voor o.a. de receptie, kantoor of vergaderruimte. De AiO is de eerste AiO die speciaal is gebouwd voor samenwerking[xi] en is een ideale oplossing voor videoconferenties, met een FHD pop-up webcam, geïntegreerde samenwerkingstoetsen, krachtige audio en HP Noise-onderdrukking. Dit apparaat is ook als losse basis verkrijgbaar als uitbreiding op de G1 AIO. Het scherm van de G1 kan op deze basis worden geplaatst, waardoor de je de A1O kunt upgraden.

·        HP EliteDisplay S14 is 's werelds eerste 14-inch USB Type-C ™ draagbaar display[xii], dat de kracht van dual-screen productiviteit in een dun model brengt. Ontworpen voor diegenen die onderweg zijn, wordt dit draagbare scherm aangedreven door een enkele USB Type-C ™ -verbinding voor eenvoudige aansluiting op elke USB-C ™ -notebook.

280051 hp%20elitebook%20x360%201030%20g3 stand%20tabletop 9d3128 large 1526370876

De kracht om alles te doen: HP ENVY Portfolio

De consument van vandaag wil een compleet apparaat dat overal toepasbaar is - thuis, op het werk of op school, hun apparaat moet hun veeleisende levensstijl bijbenen. Daarom heeft HP de ENVY-portfolio ingepakt met verbluffende functies die verder gaan dan standaardprestaties en batterijverbeteringen. Het geheel nieuwe HP Command Center, beschikbaar op de nieuwste ENVY-apparaten, stelt gebruikers in staat de systeemprestaties, ventilatorruis en temperatuur te optimaliseren met CoolSense-technologie. Ondersteuning van Gigabit Wi-Fi-snelheden is ook een functie op deze apparaten en het apparaat biedt een snelle verbinding voor veeleisende streaming-apps voor films, muziek en gaming[i]. Veel van deze apps hebben een krachtig geluid nodig, daarom hebben alle HP ENVY apparaten audio van Bang & Olufsen. HP Sure View-technologie[ii], samen met vingerafdruklezers of IR-camera's zijn ook beschikbaar op bepaalde modellen om informatie veilig te houden.

Nieuwe pc's in de HP ENVY portfolio:

·        HP ENVY 13 Laptop biedt uitzonderlijke kracht in een slank, stijlvol, volledig metalen ontwerp dat verkrijgbaar is in licht goud of natuurlijk zilver. Met 8e generatie Intel® Quad Core ™ -processors12, optionele NVIDIA® GeForce® MX150-graphics, een batterijlevensduur van maximaal 14 uur7 en beveiligingsfuncties, waaronder een vingerafdruklezer en optionele HP Sure View[i], is dit apparaat ontworpen voor multi-tasker op reis.

·        HP ENVY x360 13 is het nieuwste apparaat van de HP ENVY-portfolio en de eerste 13-inch convertible met de AMD Ryzen ™ -processor met Radeon ™ Vega Graphics[ii]. Deze convertible is ontworpen om te presteren en indruk te maken, met multi-threaded verwerking, krachtige geïntegreerde grafische weergaven, optionele HP Sure View21 en een batterijlevensduur van maximaal 11 uur7.

·        HP ENVY x360 15 is een ideaal apparaat voor gebruikers die op zoek zijn naar meer creatieve ervaringen met aanraking en pen. Voor degenen die op zoek zijn naar ongelooflijke multi-tasking-prestaties, is dit apparaat verkrijgbaar met Intel- of AMD-processors, krachtige opslag- en geheugenopties, waaronder Intel® Optane®[iii], tot een 4K-scherm en optionele HP Sure View21. Met een batterijlevensduur van maximaal 12 uur en 45 minuten7 beschikken deze en alle ENVY-laptops en convertibles over HP Fast Charge, waarmee een apparaat in 45 minuten 50% kan opladen[iv].

·        HP ENVY 17 Laptop is een van de weinige desktopvervangers met de alledaagse maker van content in gedachten. Uitgerust met de krachtige 8e generatie Intel® Quad-Core ™ processors12, discrete NVIDIA® GeForce® MX 150 grafische weergaven, opties inclusief Intel® Optane® memory23, en optionele 17-inch diagonale 4K-display[v], kan de ENVY 17 productiviteitstaken, contentcreatie en entertainment-apps aan.

·        HP ENVY Curved AiO 34 is 's werelds breedste, gebogen all-in-one en nu' s werelds eerste all-in-one[vi] met Amazon Alexa[vii], waarmee Alexa voice-service het gemak biedt van een handsfree-ervaring met een visueel display. De AiOs van dit jaar overweldigen vanuit elke hoek, met een donker essenhouten afwerking op de basis en achterkant van het apparaat, waardoor het opvalt in een woonruimte. Het apparaat is ook ontworpen om dingen voor elkaar te krijgen, met optionele afzonderlijke NVIDIA® GeForce® GTX 1050 grafische afbeeldingen. Met de nieuwe HP Audio Stream kunnen gebruikers hun favoriete nummers van een smartphone streamen naar de HP ENVY AiO-luidsprekers met behulp van Bluetooth®-technologie[viii]. De draadloze laadmogelijkheden van deze generatie die in de basis zijn ingebouwd, zijn drie keer krachtiger dan die van de vorige generatie en de AiO heeft beveiliging toegevoegd met een pop-up privacy camera.

·        HP ENVY Desktop is ontworpen voor mensen die op zoek zijn naar een veelzijdig, eersteklas ontwerp met ongelooflijke prestaties voor veeleisende workloads en het creëren van content. Ontworpen met moderne, minimalistische details zoals afgeronde, diamant gesneden hoeken en lineaire brushing details, is dit apparaat uitgerust met 8th Generation Intel® Core ™ multi-core processors12, optionele NVIDIA® GeForce® GTX 1080 grafische kaart en optioneel Intel® Optane ™ Memory23 voor betere systeemreactiviteit zonder opslagcapaciteit op te offeren.

280052 hp%20envy%2013%20notebook 93a94e large 1526371577

·        HP EliteBook x360 1030 G3 zal naar verwachting in juli beschikbaar zijn in EMEA voor een startprijs van € 1.299.

·        HP Elite x2 1013 G3 zal naar verwachting in juli beschikbaar zijn in EMEA voor een startprijs van € 1.299.

·        HP EliteBook 1050 G1 zal naar verwachting in juli beschikbaar zijn in EMEA voor een startprijs van € 1.299.

·        HP EliteOne 1000 AiO G2 zal naar verwachting in juni beschikbaar zijn in Nederland voor een startprijs van € 1.099.

·        HP EliteDisplay S14 zal naar verwachting in juli beschikbaar zijn in Nederland voor een startprijs van € 199.

·        HP ENVY 13 Laptop is naar verwachting vanaf juli in Nederland beschikbaar.

·        HP ENVY x360 13 is naar verwachting vanaf juli in Nederland beschikbaar.

·        HP ENVY x360 15 is naar verwachting vanaf juli in Nederland beschikbaar.

·        HP ENVY 17 Laptop is naar verwachting vanaf juli in Nederland beschikbaar.

·        HP ENVY AiO 27 is naar verwachting vanaf juli in Nederland beschikbaar.

·        HP ENVY Desktop is naar verwachting vanaf juli in Nederland beschikbaar.

280048 hp%20elitebook%201050%20g1 front%20left e1c531 large 1526370703

Ga voor meer informatie over HP-consumenten premiumapparaten naar: http://www8.hp.com/us/en/premium/laptops/index.html. Ga naar voor meer informatie over HP Elite-apparaten voor bedrijven naar: www.hp.com/go/elite.

Over HP

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen overal beter maakt. Met ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en services, ontwikkelen we ervaringen die je blijven verbazen. Meer informatie over HP Inc. is beschikbaar op http://www.hp.com/nl.

Footnotes:

[i] C Space Primary Proprietary Research with online communities, 2015

[i] Based on HP’s unique and comprehensive security capabilities at no additional cost and HP Manageability Integration Kit’s management of every aspect of a PC including hardware, BIOS and software management using Microsoft System Center Configuration Manager among vendors with >1M unit annual sales as of January 2018 on HP Elite PCs with 7th Gen and higher Intel® Core® Processors, Intel® integrated graphics, and Intel® WLAN.8.

[ii] HP Sure Start Gen4 is available on HP Elite and HP Pro 600 products equipped with Intel® 8th generation processors.

[iii] HP Sure Run is available on HP Elite products equipped with 8th generation Intel® or AMD® processors.

[iv] HP Sure Recover with Embedded Reimaging is an optional feature that must be configured at purchase and is available on select HP Elite PCs. Not available on platforms with multiple internal storage drives, Intel® Optane™. You must back up important files, data, photos, videos, etc. before using HP Sure Recover Premium to avoid loss of data, photos, videos, etc. before using HP Sure Recover to avoid loss of data.

[i] Based on competitors as of April 2018 of convertible, non-detachables with Windows Pro OS and 8th Gen U series Intel® Core™ vPro™ processors. Smallest based on volume. [ii] Windows 10/ MM14 battery life will vary depending on various factors including product model, configuration, loaded applications, features, use, wireless functionality, and power management settings. The maximum capacity of the battery will naturally decrease with time and usage. See www.bapco.com for additional details. [iii] Based on convertible, non-detachables with Windows Pro OS and 8th Gen Intel® Core™ i U series vPro™ processors offering Category 9 4G LTE WWAN modules as of April 2018.[iv] Based on competitors as of April 2018 of detachables with Windows Pro OS and 8th Gen U series Intel® Core™ vPro™ processors. Smallest based on volume.[v] HP Sure View integrated privacy screen is an optional feature that must be configured at purchase and is designed to function in landscape orientation.[vi] Multi-Core is designed to improve performance of certain software products. Not all customers or software applications will necessarily benefit from use of this technology. Performance and clock frequency will vary depending on application workload and your hardware and software configurations. Intel’s numbering is not a measurement of higher performance.[vii] WWAN is an optional feature, requires factory configuration and separately purchased service contract. Check with service provider for coverage and availability in your area. 4G LTE not available on all products, in all regions.[viii] Based on ultra-slim business notebooks having preinstalled encryption, authentication, malware protection and BIOS-level protection, passing MIL-STD 810G tests with optional docking incorporating power delivery as of April 2018.[ix] For storage drives, GB = 1 billion bytes. TB = 1 trillion bytes. Actual formatted capacity is less.[x] Based on EliteOne 1000 G1 and G2 AiOs and HP’s internal analysis as of May 2018 of AiOs having built-in conferencing controls, voice audio tuning, noise reduction software, > or = 80db audio, 1080p webcam.[xi] Based on EliteOne 1000 G1 and G2 AiOs and HP’s internal analysis as of May 2018 of AiOs having built-in conferencing controls, voice audio tuning, noise reduction software, > or = 80db (tbc) audio, 1080p webcam[xii] Based on 14" portable displays as of May 1, 2018.

[i] Internet service required and not included.[ii] HP Sure View available on select HP ENVY laptop FHD non-touchscreen configurations and requires factory configuration. Brightness will vary between sharing and privacy modes.

[i] HP Sure View available on select HP ENVY laptop FHD non-touchscreen configurations and requires factory configuration. Brightness will vary between sharing and privacy modes.[ii] Based on consumer convertible PCs on the market as of May 10, 2018.[iii] Intel® Optane™ memory system acceleration does not replace or increase the DRAM in your system.[iv] Recharges your battery up to 50% within 45 minutes when the system is off (using “shut down” command). Recommended for use with the HP adapter provided with the notebook, not recommended with a smaller capacity battery charger. After charging has reached 50% capacity, charging speed will return to normal speed. Charging time may vary +/-10% due to System tolerance. Available on select HP ENVY PC models. [v] 4K content required to view full 4K images.[vi] Based on diagonal measurement of the screen, consumer all-in-one’s as of May 14, 2018.[vii] Based on consumer All-in-ones PCs on the market as of May 14, 2018. Echo devices and other Alexa-enabled devices are not included and must be purchased separately.Amazon, Alexa, and all related logos and motion marks are trademarks of Amazon.com, Inc. or its affiliates.[viii] Supports devices with Android 5.0 and higher iPhone with iOS 11. Bluetooth must be turned on in setting for device detection and data charges may apply. Bluetooth® is a trademark owned by its proprietor and used by HP Inc. under license.