HP introduceert moderne large-format-fotoprinters en biedt innovatieve technologieën voor ongeëvenaarde printervaringen

De nieuwe HP DesignJet Z6 en Z9 + printerserie is ontworpen om met eenvoudige handelingen maximale printprestaties te behalen. Door materialen, hardware en software te integreren, bieden de nieuwe printers een verbluffende fotokwaliteit[2]. Daarnaast zijn de printers duurzaam doordat zij minder inkt verbruiken, daardoor is het eenvoudiger om de printers te beheren en de kosten te verlagen. Met een nieuwe verticale trimmer kunnen geselecteerde modellen optimaal presteren en door de innovatieve technologieën verlopen de producties snel en is de output van hoge kwaliteit. Het resultaat is 2,5 keer sneller[3] en post-productie 20 procent sneller[4].

280143 z9%2bdr standard left for%20hp com e86bfb large 1526390571

"De nieuwe DesignJet Z-printerserie verbetert de klantervaring radicaal en optimaliseert printmogelijkheden om de bedrijfsgroei te stimuleren en in te spelen op toekomstige behoeften", aldus Guayente Sanmartin, General Manager en Global Head, HP Large Format Printing, HP Inc. "We hebben de nieuwe printers zorgvuldig ontworpen om een ​​indrukwekkende fotokwaliteit te leveren zonder dat dit ten koste gaat van tijd en snelheid met de nieuwe verticale trimmer en innovatieve kleurtechnologieën."

Eenvoudige en snelle uitvoer voor levendige foto's van hoge kwaliteit

280142 z6 44in standard left output%2001 7b17bd large 1526390517

HP DesignJet Z-printers creëren een verbluffende beeldkwaliteit

De DesignJet Z6 printerserie is ontworpen voor ontwerpers en gebruikers van geografische informatiesystemen (GIS), printserviceproviders en retailers die behoefte hebben aan een eenvoudig te gebruiken oplossing voor hoogwaardige technische en grafische toepassingen met water- / kleurbestendigheid. De nieuwe printserie is ontworpen om zelfs de meest complexe bestanden te verwerken met behulp van krachtige systemen en de Adobe PDF Print Engine.

De DesignJet Z-printerserie bevat onder andere de volgende technologieën en functies:

·         HP Pixel Control: Realiseer kleurenafdrukken en een uitgebreid kleurengamma met RGB HP Vivid Photo Inks.[5]

·         Dual drop-technologie: Produceer afdrukken met duidelijke details en contrastrijke kleuren met Dual drop-technologie, aangedreven door HP Nozzle Architecture (HDNA) en high-definition printkoppen[6].

·         Tools om te creëren: Vereenvoudig grootformaat afdrukken met een opnieuw ontworpen poster-applicatie in het HP Applications Center[7].

·         Duurzaamheid: Creëer prints met HP Vivid Photo Inks die waterbestendige, lichtbestendige prints bieden voor indoor en outdoor display[8].

·         Beveiliging: Profiteer van de veiligste printers in de branche met HP Secu

re Boot.

·         HP PrintOS: Beheer de printomgeving op afstand met HP PrintOS

[1]Based on internal HP testing April 2018, tests done on mechanical printing time. Up to 2.5 times faster printing

[2] Vertical trimmer and dual rolls included with the HP DesignJet Z9⁺dr 44-in PostScript® Printer with V-Trimmer only. Up to 20% reduction in post-processing labor time based on internal HP testing compared to HP DesignJet Z9⁺dr series printers without built-in vertical trimmer.

[3] Embedded in the HP DesignJet Z9⁺ Printer series is an i1 spectrophotometer from X-Rite. Close collaboration between HP and X-Rite ensures a reliable solution that’s been thoroughly tested to meet customer demands for ease, quality, and dependability.

[4][5]Requires an HP Applications Center account, Internet connection, and connected Internet-capable device. For more information, see http://www.hpapplicationscenter.com.

[6] Based on internal HP testing April 2018, tests on mechanical printing time, comparing to HP DesignJet Z9⁺ series printers without gloss enhancer. HP Gloss Enhancer can be used on photo paper, except for matte-finish papers. Optional upgrade available second half 2018.·

[7] Requires an HP Applications Center account, Internet connection, and connected Internet-capable device. For more information, see http://www.hpapplicationscenter.com.·

[8] Performance may vary based on writing system differences. Print permanence estimates by HP Image Permanence Lab based on the same formulation of HP Vivid Photo Inks used with the HP DesignJet Z6200 Photo Production Printer, using 6 inks. Water resistance performance varies based on printer and print profile. Water resistance testing by HP Image Permanence Lab on a range of HP media and follows ISO 18935 method. Display permanence rating for interior displays/away from direct sunlight by HP Image Permanence Lab on a range of HP media. For more information, see http://www.HPLFMedia.com/printpermanence.