HP EN ZANGERES MAAN LANCEREN PERSOONLIJKE VIDEO “#GENIETMOMENTJES”

Maan en haar vriendinnen brengen herinneringen tot leven met de HP Sprocket Plus

AMSTELVEEN, 07 juni 2018 — Vandaag lanceren Maan de Steenwinkel – winnares van het zesde seizoen van The voice of Holland – en HP een video als ode aan alle mooie herinneringen die Maan heeft samen met haar drie beste vriendinnen. De video is onderdeel van de HP Reinvent Memories-campagne en een vervolg op de eerdere samenwerking van HP met influencer Claartje Rose. De campagne draait om het tastbaar maken van herinneringen. Deze blijven te vaak verstopt op een smartphone en die vele momenten verdienen beter. De video speelt zich af in Kroatië, waar Maans vriendinnen de populaire zangeres verrassen door met de HP Sprocket Plus hun mooiste herinneringen op een persoonlijke manier weer tot leven te brengen.

282489 video%20hp%20maan%20 66b3f0 large 1528373009

Maan vertelt: “Na mijn deelname aan The voice of Holland is mijn leven in een stroomversnelling terechtgekomen, met veel optredens en dus minder tijd voor mezelf en mijn sociale leven. Mijn vriendinnen, dat zijn nog steeds dezelfde meiden als voordat ik aan het programma mee deed, hebben mij ervan bewust gemaakt dat ik onder meer met mijn optredens altijd zorg voor bijzondere herinneringen voor anderen, maar dat het ook goed is om bewust te blijven van mijn eigen mooie momenten en herinneringen. Door deze te printen en dichtbij te houden, geplakt op de spiegel in mijn kleedkamer of op het hoesje van mijn telefoon, herinner ik me de mooie momenten met de mensen die ik liefheb, dan krijg ik weer energie voordat ik het podium op ga. Zo heb ik mijn beste vriendinnen altijd een beetje mij me, waar ik ook ben.”

“Het ‘on-the-go’-leven van Maan past heel goed bij HP’s nieuwste gadget in het portfolio, de HP Sprocket Plus. Niet alleen Maan, maar iedereen, is constant bezig met het maken van herinneringen. In de drukke tijd waarin we tegenwoordig leven vergeten we wel eens waar het echt om draait en waar we nu eigenlijk vandaan komen. Met deze gedachten heeft HP de Sprocket Plus ontworpen”, zegt Stefan Vermeul, Marketing Manager bij HP.

282491 08 hp bahama printer with phone red china d39838 large 1528373468

De HP Sprocket Plus is een zakformaat fotoprinter en de grote versie van zijn voorganger, de HP Sprocket. Met ’s werelds dunste fotoprinter kun je altijd en overal de leukste foto’s printen, plakken en delen. Je print rechtstreeks vanaf je mobiel. Zo blijven favoriete foto’s niet verstopt op smartphones of social media en maak je het vastleggen en delen van momenten nog specialer. Het is het perfecte accessoire voor blijvende herinneringen van festivals, dagjes uit en andere bijzondere momenten met je vrienden. De foto’s worden via een bluetoothverbinding met je smartphone afgedrukt op fotopapier van 5,8 x 8,6 cm. Met de HP Sprocket-app (iOS en Android) geef je foto’s snel en makkelijk een persoonlijke touch met een eigen tekst, lijst, filter, augmented reality of de bijzondere ‘relive’ functie.

De HP Sprocket Plus is verkrijgbaar in het wit met roségouden accenten of in het zwart met zilveren accenten. Bij de Sprocket Plus krijg je een pakket van 10 HP ZINK fotopapieren. Klik hier voor meer informatie over de Sprocket Plus.

De campagne wordt op social media gedeeld onder de hashtag #reinventmemories.

282490 13 hp bahama printer family hero 4d38c5 large 1528373466

Over HP

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt, overal. Via ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en services, ontwikkelen we ervaringen die je blijven verbazen. Meer informatie over HP Inc. is beschikbaar op http://www.hp.com/nl.

HP Showcases Growth in High-Volume 3D Printing Deployments and Breakthrough Applications for Manufacturing