HP opent ‘Elite Experience’ in zakencentrum Amsterdam

Ervaar HP’s zakelijke topmodellen in Doppio, Zuidas

Amstelveen, 15 juni 2018 – Vanaf 18 juni zijn de zakelijke topmodellen van HP te zien en te ervaren in Doppio, aan de Amsterdamse Zuidas. Gedurende een week zijn dan onder andere de HP Elite x360 te bewonderen en ervaren in de espressobar. Onder het genot van een kop koffie kan de Amsterdamse zakenwereld dan beleven hoe deze premiumserie laptops het werkleven fijner maakt. Daarnaast zijn er presentaties van XXXX, YYYY bij HP, over het werken van de toekomst en de steeds verder vervagende lijn tussen werk en privé.

In samenwerking met Doppio, opent HP de deuren van zijn tweede pop-up-store, na een succesvolle eerste editie in 2017, in de Kalverstraat. Bert de Groot, marketingmanager bij HP: “We vinden het belangrijk om de mensen onze producten te laten ervaren. Ze bepalen immers een groot deel van de werkervaring, en zijn bovendien steeds vaker buiten de traditionele werkomgeving te vinden. We zien dat de lijn tussen werk- en privégebruik van laptops enorm verandert, een trend die overigens wordt aangedreven door de steeds verdere instroom van millennials in de zakenwereld. Zij willen flexibel kunnen zijn in wanneer ze werken, en gaan dus gerust thuis in de avonduren op de bank nog even aan de slag. Daartegenover staat dat ze op de werkvloer wel eens privézaken regelen met hun apparaat.”

De HP Elite Experience is geopend van 18 juni tot en met 22 juni, daarna is Doppio weer de gezellige espressobar die het altijd al is. Doppio Zuidas bevindt zich aan Gustav Mahlerlaan 16, in Amsterdam.

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt. Altijd en overal. Met ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en diensten, creëren wij belevingen die indruk maken. Meer informatie over HP (NYSE: HPQ) is beschikbaar op www.hp.nl.

Over HP

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt, overal. Via ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en services, ontwikkelen we ervaringen die je blijven verbazen. Meer informatie over HP Inc. is beschikbaar op http://www.hp.com/nl.HP opent ‘Elite Experience’ in zakencentrum Amsterdam