Ontmoet HP Tango

De thuisprinter, opnieuw ontdekt

Vaak zijn het de meeste eenvoudige zaken die het leven makkelijker maken. Deze strakke printer, die je volledig bestuurt met de HP Smart App, is een van die zaken. Dankzij de naadloze set-up en eenvoudige verbindingsmethodes kun je overal vandaan printen, scannen en kopiëren. En omdat de printer zo mooi is ontworpen, past hij in elk interieur.

• Minimalistisch en compact design voor een Smart Home

o        Ongekend, de eerste printer met een stylish ‘Urban Grey’ cover

o        Zachte materialen dienen als fraai accent en als landingszone voor het papier

o        Een LED-verlichte papierlade tijdens het afdrukken of als het papier op is

• HP Smart App Powered

o        Gebruik de app om te communiceren met Tango

o        Print vanaf elke locatie met een internetverbinding, of verbind direct met bluetooth of Wi-Fi-Direct

o        Nooit zonder inkt: bestel inkt rechtstreeks vanuit de app of laat Tango dit automatisch doen met HP Instant Ink

o        Wordt geïnformeerd wanneer het afdrukken voltooid is, over de inkt- en papiervoorraad, of als de deksel is gesloten

• Gratis foto’s

o        Gratis smartphone-foto’s afdrukken als je de Tango aanmeldt in HP Instant Ink

Smart Home gadgets voor thuis zijn overal ter wereld in opkomst. Klanten verwachten dat ‘slimme’ apparaten onderling verbonden zijn. Wij hebben dit  ingebouwd in de basis van de HP Tango-ervaring om ’s werelds eerste Smart Home printer te leveren. Onderling verbonden betekent dat je overal toegang hebt tot het apparaat en apparaten in huis ook onderling verbonden zijn. HP Tango is ontworpen om gebruikt te worden in combinatie met je mobiele apparaat - zodat je er overal toegang tot hebt, waar je ook bent. Verstuur printopdrachten wanneer je onderweg bent en haal ze op wanneer je thuiskomt. Word op de hoogte gebracht als je weinig inkt of papier hebt, zodat je weet dat je op weg naar huis nog even langs de winkel moet rijden.

Instant Ink

De nieuwe HP Tango is geschikt voor HP Instant Ink. Met HP Instant Ink kom je nooit meer zonder inkt te zitten, ontvang je altijd de juiste inkt gewoon thuis, en print je tot wel 70% goedkoper. Via HPInstantInk.com meld je je eenvoudig aan, en kunnen gebruikers overzichtelijk hun gebruik inzien en hun plan elk gewenst moment aanpassen. Met HP Instant Ink betaal je per pagina die je print, het maakt dus niet meer uit of je een pagina print in zwartwit of een kleurenfoto. Print met een gerust hart alles wat je maar wilt.

Prijzen & beschikbaarheid

HP Tango is vanaf 15 november beschikbaar, vanaf €179, om het thuisprinten opnieuw uit te vinden; HP Tango X (inclusief cover) is eveneens vanaf 15 november beschikbaar, vanaf €199.

Download de HP Smart App via de Apple Store of Google Play Store.

Lees hier meer over Tango en bezoek onze online press kit hier.