HP Nederland lanceert augmented reality winkels in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag

Winkel alleen te betreden via speciale app

299387 hp%20elitebook 4f66ce original 1545314246

Amstelveen, 20 december 2018. HP Nederland lanceert op 28 december een drietal augmented reality stores. Op een leeg plein is de shop alleen te bezoeken via een speciale app, HP stelt ook tablets beschikbaar zodat iedereen makkelijk door de winkel kan lopen. Bezoekers aan de augmented reality store kunnen in de winkel de nieuwste innovaties en producten ervaren en bovendien met korting producten kopen.

Een van de producten die ‘tot leven komen’ is de HP Spectre leather edition. ’s Werelds eerste leren laptop is voor het eerst in Nederland te bewonderen. Daarnaast zal HP innovaties laten zien op het gebied van computer design en specificaties. Hostessen en hosts zullen de bezoekers begeleiden en voorzien van een drankje.

Bert de Groot, Marketing Manager Personal Systems HP Nederland: “Sinds een drietal jaar verkopen we de veiligste en mooiste PC’s in de markt. Steeds opnieuw proberen we op nieuwe manier dit onder de aandacht te brengen bij consument en bedrijfsleven. Deze augmented reality store is een nieuw voorbeeld van waar we als HP voor staan: ervaringen ontwikkelen die een bijzondere indruk maken”.

299385 hp%20spectre%20folio%2013 e6db6d original 1545314189

De locaties:

Locatie: Nabij Museumpromenade

Rotterdam

Locatie: Binnenwegplein

Locatie: Grote Marktstraat

Tijdstip: 28, 29, 30 december vanaf 12.00 uur

Noot voor de redactie (niet geschikt voor publicatie):

Voor meer informatie en het aanmelden voor verslaggevingsdoeleinden, neem contact op met Media Tornado Marieke Wijnmaalen

About HP Nederland