Deloitte kiest HP voor veilige en duurzame Managed Print Services

HP MPS helpt Deloitte met verlaging CO2-uitstoot

300511 hp%20en%20deloitte%20 03 c18230 large 1546953603

Amstelveen, 8 januari 2018 — Deloitte heeft voor haar organisatie in Nederland gekozen voor HP Managed Print Services. Daarmee kunnen Deloitte-medewerkers veilig en duurzaam printen. Binnen de services-overeenkomst is een grote rol weggelegd voor HP PageWide printers. Met deze printers (inkjet technologie), kunnen klanten de CO2-uitstoot terugbrengen met gemiddeld 85% ten opzichte van laser-printers. Door binnen HP MPS ook HP Security manager op te nemen kiest Deloitte voor goede end-point-security. HP’s PageWide-printers bieden meer dan 250 security-instellingen, zoals Sure-Start automatische Bios-check en -cleaning. Deze instellingen beschermen gebruikers en data tegen hacks en andere vormen van cybercriminaliteit.

De productiviteit van gebruikers staat centraal en daarom heeft HP de continuiteit van de dienstverlening geborgd, door de software oplossingen redundant uit te voeren. In aanvulling op het MPS heeft Deloitte de volledige autoreplenishment van supplies toegevoegd, waardoor ook op supplies-vlak de continuiteit is gegarandeerd. In aanvulling op de HP PageWide-printers heeft Deloitte in de overeenkomst ook HP Laserjets opgenomen.

Theo Slaats, Partner Deloitte Digital en voormalig CIO: “Wij hebben een productieve en betrouwbare print-oplossing nodig die past bij onze doelstellingen op het gebied van veiligheid en duurzaamheid. De combinatie van HP Managed Print Services en de HP PageWide helpt ons onze ecologische voetafdruk te verkleinen.”

Daan Stuifbergen, General Manager Printing HP Nederland: “Deloitte is voor ons een belangrijke partner en opdrachtgever. Nu zij printing afnemen als dienst betalen ze naar gebruik, kiezen ze voor gemak, maar ook voor meer veiligheid en duurzaamheid. Een printer is een end-point-device en heeft goede beveiliging nodig. Er zijn geen printers in de markt die HP-printers kunnen evenaren op het gebied van veiligheid.”

Bijschrift foto: Voor de HP Garage tekenden Theo Slaats, Partner Deloitte Digital en voormalig CIO en Daan Stuifbergen, General Manager Printing HP Nederland het contract. Daarnaast op de foto: Gerald John de Boer – IT Director Operations (Deloitte), Marco Rijpert, IT Director Technology (Deloitte) en Chris Meijer, Senior Account Manager (HP).

About HP Nederland