HP onthult nieuwe oplossingen gericht op de toekomst van werk, dienst en duurzaamheid tijdens HP Reinvent

307476 hp%2520laptop 574b54 large 1553512207

Beste,

HP Inc. kondigt tijdens HP Reinvent, het grootste wereldwijde HP partner event, een reeks producten, innovaties, diensten en duurzaamheidsinitiatieven aan. Hiermee wil HP aan de veranderende verwachtingen van de klant voldoen en deze verwachtingen overtreffen.

“We leven in een tijd waar ongekende veranderingen en kansen in een snel tempo plaatsvinden. Deze transformatie gebeurt overal om ons heen. Door de digitale transformatie van onze wereldeconomie en maatschappij is alles meer verbonden, intelligenter en kwetsbaarder,” aldus Kim Rivera, President of Strategy and Business Management. “Er zijn ontzettend veel mogelijkheden om mensen, ideeën en ervaringen te verbinden om zo op schaal te kunnen transformeren. Dit is wat ons drijft.”

News Highlights –

- HP introduceert nieuwe PC’s voor werk en privé

- HP kondigt nieuwe beveiligingsoplossingen aan en breidt A3- en A4-print portfolio uit

- HP levert krachtige tools voor servicegerichte verkoop voor nieuwe partners

- HP deelt visie voor printduurzaamheid, om zo de bossen wereldwijd te beschermen

Een greep uit bijgevoegde aankondigingen die tijdens het HP Reinvent World Partner Forum zijn gemaakt:

1. Digitale transformatie, klantervaring en servicegerichte verkoop staan in het middelpunt tijdens HP

2. ReinventHP vult “Next-Gen” pc-ervaringen aan voor werk en privé met de laatste innovaties:

- HP Daas Proactive Security Service, HP Premier Care Solutions en nieuwe HP Zoom Room oplossingen voor bedrijven

- Voor SMB’s: uitbreiding van het commerciële AMD-portfolio met toevoeging van de HP ProBook 445R G6, HP ProBook 455R G6, en de HP ProDesk 405 G4 Desktop Mini

- Nieuwe toevoegingen aan de ENVY lijn: HP ENVY 13 Laptop, HP ENVY x360 13, HP ENVY x360 15 met Intel processors, HP ENVY x360 15 met AMD processors en de HP ENVY 17 Laptop

3. HP presenteert Everything-as-a-Service, breidt A3 en A4 Portfolio uit en kondigt toonaangevende beveiligingsmogelijkheden aan voor channel

- OPS release – aankondiging van de nieuwe A3, A4 Laserjet apparaten, JetAdvantage Apps en SDS updates en uitgebreide beveiligingstraining, met focus op de partners

4. HP belooft dat elke pagina die wordt geprint ‘forest positive’, CO2-neutraal en onderdeel van de circulaire economie is

De desbetreffende persberichten zijn te vinden in de volgende links:

Mocht u interesse hebben in het zien van meer persmateriaal, kunt u onze Online Press Kit bezoeken.

307475 hp3 a706fa large 1553512163

OVER HP NEDERLAND

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt. Altijd en overal. Met ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en diensten, creëren wij belevingen die indruk maken. Meer informatie over HP is beschikbaar op www.hp.nl.

About HP Nederland