HP Innovation Summit 2019: baanbrekende beveiligingsoplossing HP Sure Sense onthuld

Beste,

HP introduceert tijdens de Innovation Summit de HP Sure Sense: een beveiligingsoplossing middels kunstmatige intelligentie (AI), aangedreven door deep learning om PC’s te beschermen tegen aanvallen. In een wereld waar malware snel evolueert en firmwarebedreigingen toenemen, versterkt HP zijn positie als marktleider op het gebied van innovatieve werkplekken en beveiliging.

HP Sure Sense zal ook beschikbaar zijn op de nieuwe HP EliteBook 800 G6-serie, evenals op de HP ZBook 14u en HP ZBook 15u, die ook tijdens de Innovation Summit zijn aangekondigd.

Hieronder vind je een volledig overzicht van het nieuws:

- HP Sure Sense maakt gebruik van deep learning AI om directe bescherming tegen malware mogelijk te maken

- De HP EliteBook x360 830 G6 is 's werelds helderste zakelijke convertible voor een duidelijk en mooie zicht buiten

- De HP EliteBook 800 G6-serie is de eerste reguliere zakelijke notebook met een gigabit-klasse van maximaal 4G LTE, die zorgt voor connectiviteit en mobiliteit op afstand

- De HP EliteDisplay E324q 31,5-inch met diagonaal display, een slank micro-edge frame en QHD-resolutie, ontworpen voor productiviteit

- De HP ZBook 14u, 's werelds dunste mobiele workstation laptop, draagbaar en ontworpen voor de volgende generatie ervaren gebruikers

- De HP ZBook 15u is ontworpen voor het verhogen van mobiliteit en het gelijktijdig leveren van hoge prestaties , connectiviteit en veiligheid

Hier vind je de afbeeldingen van de nieuwe producten en hier het volledige Engelstalige persbericht.

Wij horen het graag indien je vragen hebt.

Vriendelijke groet,

Valerie

OVER HP NEDERLAND

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt. Altijd en overal. Met ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en diensten, creëren wij belevingen die indruk maken. Meer informatie over HP is beschikbaar op www.hp.nl.