Uitbreiding portfolio HP 3D Printing & Digital Manufacturing

312250 hp jet fusion 5200 780x405 73b64b large 1557838970

Beste,

Vandaag is een grote dag voor HP's 3D Printing & Digital Manufacturing-activiteiten.

In samenwerking Siemens, 's werelds grootste bedrijf op het gebied van industriële oplossingen, onthult HP vandaag:

- de uitbreiding van ons portfolio met de nieuwe HP Jet Fusion 5200 3D-printoplossing,

- een nieuw gecertificeerd TPU-materiaal dat ideaal is voor elastische onderdelen,

- belangrijke industriële samenwerkingen met partners zoals als Siemens, BASF en Materialise,

- én het nieuwe HP Digital Manufacturing Network, een wereldwijde community van leveranciers van volume 3D-onderdelen.

Dit positioneert HP in het grotere industriële landschap en onderschrijft het nieuwe Jet Fusion 5200-systeem. Het stelt het bedrijf ook in staat om een veel strategischer gesprek aan te gaan met klanten over hun digitale toekomst voor de digitale productie.

De HP Jet Fusion 5200-serie is het meest geavanceerde kunststofsysteem dat HP ooit heeft geleverd. Het brengt systemen, data-intelligentie en software innovaties samen om de voorspelbaarheid van productie, toepassingsmogelijkheden en marktkansen nog beter te ontketenen. Jaguar Land Rover en Vestas, de grootste windturbinebouwer ter wereld, zijn al vroege gebruikers van HP's technologie.

Meer informatie over het nieuws is te vinden in bijgaand materiaal:

Mocht je nog vragen hebben of een toelichting willen – laat het ons weten.

OVER HP NEDERLAND

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt. Altijd en overal. Met ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en diensten, creëren wij belevingen die indruk maken. Meer informatie over HP is beschikbaar op www.hp.nl.

Valerie Janssens

T +31203010980